Terug naar overzicht
wij hadden dit gewoon op de uitnodiging gezet en niet op de kleine kaartjes. sommige mensen hadden graag iets kleins gegeven en op deze manier kon dat! groetjes, Inge
Wij hebben het er ook op gezet, en je laat aan mensen maar denken wat ze willen. Uiteindelijk beslissen ze zelf wat ze er mee doen...
Bij ons stond het ook gewoon op de uitnodiging.
Bij ons staat het op de aparte kaartjes. Wij hebben ook een paar uitnodigingen gestuurd zonder kaartje erbij en vonden het gepaster om het er hier niet op te zetten. Groetjes!
Bij ons stond het ook op de aparte kaartjes. Als ze niet zijn uitgenodigd voor het feest verwacht ik geen cadeau. Toch waren er mensen die ons een cadeau hadden gegeven (zelfs mensen die helemaal geen trouwkaart hadden gekregen, zoals collega's van mijn ouders bv.). Zij gaven niet altijd bloemen, hoor! Zelfs dikwijls een kaart met geld in! Ik vind dat je op die manier de mensen 'vrijer' laat.
Bij ons staat het op de uitnodigingen , maar daarop staat ook dat ze zijn uitgenodigd op de receptie.wij hebben beslist van niet naar de broer van de bakker of de zus van de gebuur een kaartje te sturen. De mensen die er toe doen , mogen komen naar de receptie. de familie leden en zo krijgen een kaartje extra bij hun uitnodiging voor het avond feest. Mensen die ik er niet bij wil op één van deze twee dingen , die vind ik ook niet dat ze een kaartje moeten.trouwen kost al geld genoeg ! :) ( sorry als ik onbeleefd overkom)