Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadotip op faire part of op uitnodigingskaartje ?

19-8-2010 18:05:17
Hallo,
wij zullen faire parts opsturen met datum en plaats van ons huwelijk, en daarin steken wij aparte kaartjes om de mensen uit te nodigen op het eten of op avondfeest. Voor sommigen zal er echter geen kaartje inzitten, dit zijn mensen die wij beleefdheidshalve moeten laten weten dat wij gaan trouwen (achter-oud-tante, buurvrouw van mijn moeder, ...) We willen hen dus wel een faire part sturen, maar willen hen niet uitnodigen op eten of dansfeest. Zou ik nu de cadeautip (envelop en rekeningnr) op de faire part zetten of op dat aparte kaartje ?
Van de mensen die niet op eten of feest worden uitgenodigd verwacht ik niet echt een cadeau, maar misschien willen sommigen toch iets geven en vinden ze het dan vervelend dat er niets op staat. En ik wil liefst bloemen en de zoveelste vaas vermijden ... Anderzijds als je alleen een faire part stuurt en daar staat een cadeautip op dan is het zo precies of je stuurt die faire part alleen maar om geld te krijgen ... Wat denken jullie ?

Maria
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1377

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik19-8-2010 18:29:30

wij hadden dit gewoon op de uitnodiging gezet en niet op de kleine kaartjes.
sommige mensen hadden graag iets kleins gegeven en op deze manier kon dat!

groetjes,
Inge

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-8-2010 18:40:02

Wij hebben het er ook op gezet, en je laat aan mensen maar denken wat ze willen. Uiteindelijk beslissen ze zelf wat ze er mee doen...

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik19-8-2010 19:15:28

Bij ons stond het ook gewoon op de uitnodiging.

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik19-8-2010 21:26:14

Bij ons staat het op de aparte kaartjes. Wij hebben ook een paar uitnodigingen gestuurd zonder kaartje erbij en vonden het gepaster om het er hier niet op te zetten.

Groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-8-2010 12:47:04

Bij ons stond het ook op de aparte kaartjes. Als ze niet zijn uitgenodigd voor het feest verwacht ik geen cadeau. Toch waren er mensen die ons een cadeau hadden gegeven (zelfs mensen die helemaal geen trouwkaart hadden gekregen, zoals collega's van mijn ouders bv.). Zij gaven niet altijd bloemen, hoor! Zelfs dikwijls een kaart met geld in!
Ik vind dat je op die manier de mensen 'vrijer' laat.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-8-2010 20:51:19

Bij ons staat het op de uitnodigingen , maar daarop staat ook dat ze zijn uitgenodigd op de receptie.
wij hebben beslist van niet naar de broer van de bakker of de zus van de gebuur een kaartje te sturen. De mensen die er toe doen , mogen komen naar de receptie. de familie leden en zo krijgen een kaartje extra bij hun uitnodiging voor het avond feest.
Mensen die ik er niet bij wil op één van deze twee dingen , die vind ik ook niet dat ze een kaartje moeten.
trouwen kost al geld genoeg ! :)
( sorry als ik onbeleefd overkom)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info