Terug naar overzicht
Oeee da begint te korten! Bij ons nog 55 dagen en ik heb dat gevoel nu al! Waarschijnlijk ben je niets vergeten en als je iets vergeten bent zal het niet zo belangrijk geweest zijn! Tips: Kalm blijven, kalm blijven en nog eens kalm blijven En genieten van jullie mooiste dag... Het gaat voorbij zijn voordat je het weet! Ale, dat zeggen ze toch tegen mij! Veel succes
Hey, Hier nog 1 dagje langer dan jullie, maar ook hier begint de stress toe te nemen... We zitten constant na te denken over wat we al gedaan hebben, en wat we nog moeten doen, of we niets vergeten zijn.... Zaken die we nog moeten doen : Samenkomen met de zaal voor tafelschikking, samenkomen met DJ, morgen de ringen gaan halen, 2 september onze kleren gaan afhalen, cadeautjes ouders en getuigen, alfabetische lijst opmaken, nog het een en het ander halen en in orde brengen voor de tafelbenaming...pffff, allemaal kleine dingen, maar toch nog wat werk.. En daartussen moeten we ook nog ergens ons valiezen maken, want we vertrekken de maandag met vakantie... Stressss Groetjes, Milena
Hallo bruidjes Bij ons nu ook nog 14 dagen op de teller, brrrrrrrr ik begin toch ook wel nerveus te komen. De ene dag al meer dan de andere! To do:Samenkomen met de zaal voor tafelschikkingRingen afhalen vlg week2 september kostuum en kleed afhalenCadeautjes getuigenKoffers makenVersiering huis ('s avonds 3 september)Reispapieren in orde brengen Alfabetische lijst en kaartjes zijn al gemaakt, ze moeten nog op het bord aangebracht worden, maar moet eerst de tafelschikking overlopen met de zaal vlg week! Voilà dat is het zowat. Niet veel meer te doen dus!! Joepie :D Groetjes en succes allemaal!
wihaa bij ons ook nog. Komt toch dichtbij e nu. de kleine dingetjes zoals hierboven staat moeten wij ook nog doen. anders niets aan toe te voegen :) groetjes sharon
het komt inderdaad kortbij!!! Ik heb maandag mijn laatse pas, volgende week ga ik de nieuwe ringen halen (2de poging na de inbraak). Vrijdag 3 september de huurwagen nog halen en een beetje versieren. Na het huwelijk heb ik nog tijd genoeg om alles in orde te brengen voor onze huzelijksreis want wij vertrekken pas op donderdag. Groetjes, Caroline
hey dames, Wel fijn om te lezen dat zowat iedereen met dat gevoel zit. Hier zijn het ook nog de kleine dingetjes zoals de tafelschikking, de broodjes voor 's middags bestellen, bruidsmeisje kleedje afhalen ... Verder is alles ongeveer in orde (denk ik :)) ! Mijn kleed heb ik vandaag afgehaald (trots). Hoe meer ik heb aan heb gehad hoe beter ik mij erin voel dus dat is zeer positief hé? Nu proberen te ontspannen en ja vooral rustig blijven !!! Veel succes iedereen en een fijne trouwdag toegewenst!!!