Terug naar overzicht
Wij hebben ook die dingen nu in grote lijnen vastliggen al heb ik mijn kleedje toch ook al :). Ringen zullen wij een 6tal maanden voordien gaan bekijken, uitnodigingen dan waarschijnlijk ook of een 4tal maanden voordien en bloemen kan je nu al verschillende ideeën opdoen hé. Wij gaan dan naar de bloemist voor de eerste keer een 2tal maanden voor de trouw en dan nog eens om alles vast te leggen een 3tal weken voor de trouw. Deze dingen kun je allemaal meestal wel wat vroeger of later doen, hangt allemaal af van je planning en wanneer je zelf het meest tijd hebt :). Veel succes nog met de voorbereidingen!
Via de knop planning hierboven heb je een mooi overzichte van je to-do's per maand. Ook in de meeste trouwmagazine's kan je een derlijke overzicht terugvinden.
Met de uitnodigingen en de ringen zou ik rond de jaarwisseling beginnen. Met de bloemen kan je nog iets langer wachten om die te bestellen.
Dag Wendy, Amaai, proficiat! Je hebt al heel veel gedaan! Ik heb ondervonden dat je er soms ook niet te vroeg aan moet beginnen. Kijk we moeten in september pas nog eens samenkomen om de zaal aan te kleden en stoelen/tafels te kiezen. Ik vond dit ook te laat, maar voor hen niet. Soms is het nodig, maar ook soms een commerciële stunt om zeker te zijn dat ze iets kunnen laten doorgaan. Ringen hebben we pas eind juni gaan kijken en begin juli laten ontwerpen. Normaal gezien 2 tal maanden vooraf. Gemeentehuis konden we pas 6 maanden vooraf. Wat af is, is af en dan hoef je er ook niet meer aan te denken. Maar geniet ook van de vrije trouwloze voorbereidingen, want er komen nog genoeg zorgen. En dan nog niet zozeer praktisch, maar familiaal... Succes, S
hey wij trouwen 2/7/2011 en ik heb al evenveel geregeld of jouw alles staat nu op een laag pitje, hebben ook zopas een huis gekocht en wij verhuizen in decembern dus onze aandacht gaat nu nr ons huis! ik ga wel volgende maand trouwkleed gaan kiezen, maar al de rest is voor begin 2011 grts