Terug naar overzicht
Ik heb vroig jaar een aantal haaraccessoires besteld bij dressed by Jill. Enkele uren later had ik een bevetsiging per mail en de gegevens voor de overschrijving. Die heb ik dan ook uitgevoerd en een dikke week later had ik een pakje in de bus. Je moet bij de bestelling goed zien wat je aankruist van betaalmogelijkheden. Als ik me goed herinner kan je voor België enkel giraal kiezen.
Ik heb er ook al wat besteld en het pakje was vrij snel geleverd. Ik had ook binnen enkele uren een bevestiging gehad en hoe ik moest betalen.In de toekomst ga ik er nog spulletjes bestellen.groetjes Kelly 25/08/2006
Ik ben er al eens naartoe gereden, supergezellig winkeltje, en heel vriendelijk, ik kreeg op mijn mailtjes altijd onmiddellijk een antwoord hoor!groetjes,Els
ook ik heb via die site dingen besteld. ik weet wel dat jill net bevallen is, dus misschien daardoor wat vertragingen??? ik weet dat zij zelf vaak op het forum van www.trouwshop.be te vinden is, daar kan je haar persoonlijk ook een berichtje sturen.groetjessandy