Terug naar overzicht
Hey Catherine, Als je hof ten Dauwe intikt bij zoeken dan lees je verschillende dingen. Mijn vriend en ik zijn op gesprek geweest in Aalter. Zeer vriendelijk maar wat mij opviel was dat het net een fabriek was! Er waren meerdere koppels (ondanks dat we een uur hadden), en het ging zo vlug vlug en niets persoonlijk. Ik heb ook een rondvraag gedaan bij vrienden die in Aalter wonen en ze vonden het eten niet van superkwaliteit. We vroegen info voor traiteur dus niet voor de feestzaal. Uiteindelijk gaan we werken met de Feestarchitect. Als goedkoop wil trouwen dan lukt dat daar zeker! Want de prijzen zijn echt laag. Groetjes, Kim TIP: Mss eens reserveren en eerst gaan proeven zonder te vertellen dat je info wenst dan proef je de keuken hoe hij werkelijk is
Hey Catherine,
Als je hof ten Dauwe intikt bij zoeken dan lees je verschillende dingen.
Mijn vriend en ik zijn op gesprek geweest in Aalter.
Zeer vriendelijk maar wat mij opviel was dat het net een fabriek was! Er waren meerdere koppels (ondanks dat we een uur hadden), en het ging zo vlug vlug en niets persoonlijk.
Ik heb ook een rondvraag gedaan bij vrienden die in Aalter wonen en ze vonden het eten niet van superkwaliteit.
We vroegen info voor traiteur dus niet voor de feestzaal. Uiteindelijk gaan we werken met de Feestarchitect.
Als goedkoop wil trouwen dan lukt dat daar zeker! Want de prijzen zijn echt laag.
Groetjes,
Kim
TIP: Mss eens reserveren en eerst gaan proeven zonder te vertellen dat je info wenst dan proef je de keuken hoe hij werkelijk is
Hey Kim, bedankt voor de info. Gaan eten hebben we al op verschillende locaties gedaan, maar om er elke keer tijd voor te maken ( niet echt evident met 3 kinderen).Het leek ons kwa aanbod op de site een interessante locatie,... De feestarchitect? Enkel traiteur of ook locatie?
Hey Catherine, De feestarchitect is enkel traiteur. xXx
Ik heb zeer goede ervaringen met Ten Dauwe.Mijn zus is er in juni getrouwd. Ik vond het eten er wel zeer lekker. Hangt er misschien vanaf wat je kiest. Het leuke vind ik dat het eten en het feest er niet "superchique" zijn, goed eten, zonder veel tralala. Dus: geen mousje van en geen schuimpje van... Maar dat is ieder naar zijn smaak natuurlijk... Ze hebben veel fijne verschillende modules: 4landenbuffet, trouwfuif, menu's, ... Wij hebben ook geboekt in Ten Dauwe. Tijdens de kennismaking was het fijn dat ze heel flexibel zijn. Ze luisteren naar wat jij wilt en maken aanpassingen waar nodig. Ik vond het belangrijk dat er niet vanalles al vast stond op voorhand. De zaal op zich is qua sfeer eerder landelijk. Veel succes nog met de zoektocht!
hey! op 7/5/2011 gaan wij trouwen en ons feest is in Ten Dauwe. We waren er al een paar keer gaan eten, ook met de Valentijnsavond en een avond speciaal voor koppeltjes die gaan trouwen en dat was beide in de feestzaal en was helemaal in orde. Het is inderdaad wat goedkoper dan de meeste andere feestzalen, maar voor ons lijkt het zeker niet minder waard! veel succes met je keuze te maken! Isabelle.
Hey Isabelle, mag ik zo vrij zijn je te vragen welke formule jullie gekoz?en hebben en wat ze er uiteindelijk voor vragen ? (je mag het ook altijd via een berichtje sturen natuurlijk). Heb je ook via hen een dj genomen? groetjes
Hey, ons feest zal ook doorgaan in Ten Dauwe. Heb collega's uit de streek en zeggen dat het daar altijd dik in orde is. Heeft zeker een goede naam....allé dat hopen we dan toch hé....