Terug naar overzicht
Hallo, Voor ons waren de ritjes in de auto een fijn moment om even bij te praten, want je hebt toch niet allebei dezelfde mensen tegelijk gesproken. Dan kom je ook even tot rust, dus zelf rijden, zou ik niet doen. Wij hadden het geluk dat we een auto konden lenen, en de chauffeur was getuige (beste vriend) van mijn man, dus daar moesten we ons geen zorgen in maken. Voor de rest hebben wij ook eigen auto's gebruikt (mijn man en zus hebben elk een MINI, de vriendin van de getuige hierboven ook, en dan hebben we nog 2 vrienden gevraagd van de club waar we bij zijn). Groetjes, Inge
Hey! Wij hebben ook geen budget voor vervoer. We gebruiken de mini van mijn toekomstige zijn broer. Zoals je wel kunt denken is er daar niet veel plaats in en hebben we beslist om zelf te rijden. Wel mijn dan-al-man zal rijden, want ik denk niet dat het echt handig is met mijn kleed :)! Het rijden van de kerk naar de feestzaal is ongeveer een uur. Wij vinden het leuk. Ik denk dat dit het enige moment van de dag is dat we met z'n tweetjes kunnen zijn en we dan gedurende een uur vanalles aan elkaar kunnen vertellen. Je kan nu natuurlijk ook zeggen, als je een chauffeur hebt, dan kan je dat ook. Maar dan ben je niet meer alleen!
Hoi, Wij wonen niet zo ver van de kerk en wij gaan met de bakfiest. Mijn vriend mag trappen en ik ga de bak in ;-) We hebben wel een mooi stoeltje geïnstalleerd in de bak hoor. Allemaal superveilig en super-relaxed!! x
Als je geen vervoer neemt, zou ik toch niet zelf rijden. Ik zou ook eerder aan vrienden of familieleden vragen om jullie te voeren. Ik denk ook dat dit een moment is waar jullie even alleen kunnen zijn en wat kunnen bijpraten. Dit zal nog leuker zijn als je enkel oog voor elkaar kan hebben ;).
He, We hebben ook lang ons hoofd gebroken over het vervoer. We hechten niet zoveel belang aan, maar voelden ons ergens wel verplicht om iets mee te doen. We wilden ook niet asociaal zijn door enkel voor onszelf een wagen te nemen, maar een bus was duurr en groot. Wij hebben van die Volkswagen minibusjes genomen. Daar is chauffeur inbegrepen. Ik denk dat het dan ook gemakkelijker is aan de kerk om te parkeren enzo.