Terug naar overzicht
Hey Tania, Tegenwoordig moet je er al heel vroeg bij zijn voor een feestzaal. Als je trouwt is dat het eerste waar je moet aan denken! En de wachttijden kunnen idd ver uitlopen ... Van welke omstreken ben je ? Groetjes Orily
Hallo, wij wonen in Tielt-Winge (vlaams-brabant) en waren oorspronkelijk op zoek naar een aangename zaal zonder catering maar NIET type parochiezaal. Proberen intussen een beetje op de 2 te gokken door ook een gepaste zaal te vinden eventueel met catering en dan sprak Hof te Rhode ns wel erg aan vermits wij graag lekker eten. Grtjs
Ken dat wij hebben onze datum op de beschikbaarheid van de zaal afgestemd
Hey Tania, wij trouwen ook op 11-06-11. Mijn vriend heeft mij vorig jaar in november ten huwelijk gevraagd dus hebben wij een lange voorbereiding :-) Het eerste dat wij hebben vastgelegd is onze zaal en die lag eind november al vast. Dat is goed op voorhand maar onze datum ligt dan ook in het 'trouwhoogseizoen' van 2011. Dat zal je ook al wel aan de prijzen merken. Ik ben van Tienen en mijn verloofde van Geel dus wij hebben in deze regio's gekeken. Een aantal toffe zalen : de waterhoek, the faculty club, de barrier, de beekhoeve, hof ten steen. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor het Sint-jansbergklooster in Zelem. Nog veel succes met de zoektocht!
Bedankt voor de suggesties An. Ben es gaan rondkijken en heb contact opgenomen met Hof ten Steen, ziet er echt mooi uit en zou een uitstekende kok zijn volgens de site.
Hallo, Hof ten Steen in een super mooie locatie alleen de huurprijs is vrij hoog. Wij zijn voor de faculty club gegaan (de andere waren te ver) met de catering van Bart Claes. Zelfde kok als de beekhoeve en hof ten steen. succes!
Berkenhof Bierbeek
wij hebben nog plaats op 11 juni 2011, als Moerzeke bij Hamme niet te ver is voor jullie, en volledig vrij van catering, bel gerust met vragen of als je eens wil langskomen vriendelijke groeten, René de oude maalderij
@ Rene,wij wonen in Tielt-Winge (vlaams-brabant) dus redelijk ver van Moerzeke.Mvg
Tania (naamgenoot :) ) Jullie zeggen dat jullie van lekker eten houden: Neem eens een kijkje op de website van http://www.vouslevous.be/nl/ --> Giovanni Oosters is de kok --> Zeker zeer goed eten, ze verzorgen ook huwelijksfeesten op locatie. Een aanrader om informatie op te vragen. Mvg Tania
Hoi Tania, Wij zijn van Rillaar en hebben ons feest gehouden in feestzaal De Vesten in Laakdal een twintig minuutjes rijden van bij ons thuis. Wij hebben onze datum ook aangepast aan de zaal. Maar we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben. Alles was perfect en iedereen was heel tevreden over ons feest, alleen maar positieve reacties gekregen. Groetjes Katty