Terug naar overzicht
Geen gezaag hoor. De knoop ligt gebonden bij het feit dat ze zelf moet betalen ! En blijkbaar heeft ze ook vernomen dat er commentaar was op haar afwezigheid... Laat het je humeur niet verpesten !
Ik vind het zelfs ook nogal overdreven. Als er iets op de lever ligt, praat je erover en stuur je geen mail waarin staat dat je elkaar nooit meer wil zien... Zeker niet aantrekken, ze is het niet waard!
De mail vind ik inderdaad ook heel onpersoonlijk. Als er een probleem is, praat je hierover met de betrokken personen. Je weet nu in ieder geval wat je aan haar hebt, is blijkbaar geen echte vriendin. En zo'n mensen ben je beter kwijt dan rijk.
klinkt erg raar ..vrienden zijn we niet he...vrienden die hoor je regelmatig, echte vrienden hoef je niet regelmatig te horen die zijn er als je ze nodig hebt!!!! grof om het te zege maar die mensen waren het niet waard om die grote dag met jullie te delen !!!
@ Marleen: Zo had ik het indd nog niet bekeken. en ja ik trek het mij niet aan het is alleeeeen heel erg jammer!
Oh bah, wat een stomme mail :s
Zo'n overdreven reactie van haar. Het is dan misschien inderdaad beter dat ze niet komt als ze zo over jullie huwelijk denkt. Laat je dag er niet door verpesten. Geniet met de mensen die jullie het geluk wel toewensen!
Ik denk eerlijk gezegd dat ze een beetje op haar tenen getrapt is omdat jullie uiteindelijk toch zonder haar de kleren zijn gaan uitkiezen. Waarschijnlijk had ze zich belangrijker gevoeld als jullie speciaal voor haar een andere dag hadden afgesproken. Anders zou ze die opmerking over haar verlof en het doopfeest van haar kind er niet bij vermelden. Dan zou ze enkel over het geld praten... Het is inderdaad jammer, maar jullie dag zal even mooi zijn met twee bruidskindjes! Het is jouw dag en laat die vooral niet verpesten door zulke nare opmerkingen. Sommige mensen gunnen iemand anders hun geluk niet. Je dag wordt ongetwijfeld één om nooit te vergeten, met of zonder die mensen! Geniet ervan!
Wat is dat voor een belachelijke mail zeg! En sorry dat ik het zeg, maar hij staat dan ook nog vol taalfouten! Je bent beter af zonder. Geniet van de dag met de mensen rond je die het je wel gunnen. Mensen met een zuur gezicht passen toch niet op een huwelijksfeest.
Amai zeg, das ook durven. zo belachelijk. Probeer het je niet aan te trekken, ze is het niet waard. Genoeg mensen om je heen om er toch een prachtige dag van te maken. x sharon
En dan nog via mail zeggen .... Laf gewoon als ze het niet zelf kunnen komen vertellen....
amai helemaal niet fijn! Dat zo iets stom alles kan verpesten.... Geniet zeker van jullie dag! Mss beter zo dan dat er iemand met een lang gezicht zal zitten...