Terug naar overzicht
Dag CindyRonde tafels zijn wel het gezelligst. 1 lange tafel zou 'k persoonlijk niet aanraden.GroetjesVanessa
Hallo Cindy,In tegenstelling tot Vanessa zou ik wel voor 1 grote tafel gaan. Maar niet 1 in de lengte maar in de breedte, dan zit iedereen bij elkaar en dat is toch gezelliger dan zo'n 6 tafels met enkele mensen. Is dan 6 tafels niet net te weinig? Zeker in een grote zaal kan dat heel leeg aandoen, ook daaraan moet je denken dan.Maar dat is mijn gedacht, zo doen wij dat maar iedereen is anders natuurlijk!Succes.Groetjes Mireille01-09-2006
Als je in een tafel in de breedte neemt, ga je wel het gevoel krijgen dat je op een rij zit. omdat de persoon die voor je zit veel te ver zal zitten om tegen te praten.GroetjesVanessa
Het is geen enorme zaal, normaal voor max 90 mensen. Als er zo'n 6-tal ronde tafels staan is er nog wel wat plek voor een dansje en idd één lange tafel vinden we ietje ongezellig eigenlijk.
Dan zou ik toch voor ronde tafels gaan, dit gaat veel gezelliger zijn.GroetjesVanessa