Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk

21-8-2010 13:05:00
hoi , ik ben naar iets origineels aan het zoeken om het aan men ouders te zeggen en de ouders van mijn vriend...
iemand suggesties? ik wil het niet gewoon zeggen door wij gaan trouwen .
ook ben ik iets aan het zoeken om het op een speciale manier te vragen aan de getuige??
weet iemand iets???

carolina
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 953

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik21-8-2010 13:10:10

Hallo,
Voor mijn grootouders heb ik een kaartje (rood hartje) gemaakt met daar 2 ringen op in zilverpapier (zo 2 ringen in elkaar) en onze namen erbij.
Voor de vrienden heb ik iedereen uitgenodigd bij ons en een glas champagne gegeven met daarin een ring van zilverpapier.
Mss zegt het u niets maar zo hebben wij het gedaan.
XxX
Kim

carolina
5-5-2012
 Meld misbruik21-8-2010 13:19:02

leuk idee. zo kan ik al iets verder he . mercii xx

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik21-8-2010 15:36:07

Aan onze ouders hebben we het gewoon gezegd.
Onze getuigen vragen wij via een gegraveerde pen met daarop 'getuige van de bruid(egom)'

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik21-8-2010 16:53:28

Wij hadden een fles cava mee, met 2 bruidspoppetjes rond de flessenhals (van AVA, zo'n met een touwtje aan, een manneke en een bruidje)

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2010 11:05:27

ik ben ten huwelijk gevraagd op reis.
Bij ons is het de gewoonte dat als we terug zijn dat mijn ouders en grootouders even langs komen en we een beetje vertellen over wat we daar allemaal gedaan hebben.
We hebben een beetje vertelt en daarna hebben we een fles cava op tafel gezet. Niemand wist waarom, het was best wel grappig om hun gezicht te zien. En toen heeft mijn vriend gezegd dat hij me ten huwelijk heeft gevraagd en zich dan tot mijn pa gewend heeft om te vragen of hij akkoord was. Ze waren best allemaal wel verrast!

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik22-8-2010 11:58:17

Ik ga het ond sochtertje laten zeggen op haar verjaardagsfeestje (dan is iedereen te samen)
Ze zal een t-shirt dragen met daarop mijn mama en papa .... en op de achterkant: stappen op 30 juli in het huwelijksbootje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...