Terug naar overzicht
Hallo, Voor mijn grootouders heb ik een kaartje (rood hartje) gemaakt met daar 2 ringen op in zilverpapier (zo 2 ringen in elkaar) en onze namen erbij. Voor de vrienden heb ik iedereen uitgenodigd bij ons en een glas champagne gegeven met daarin een ring van zilverpapier. Mss zegt het u niets maar zo hebben wij het gedaan. XxX Kim
leuk idee. zo kan ik al iets verder he . mercii xx
Aan onze ouders hebben we het gewoon gezegd.Onze getuigen vragen wij via een gegraveerde pen met daarop 'getuige van de bruid(egom)'
Wij hadden een fles cava mee, met 2 bruidspoppetjes rond de flessenhals (van AVA, zo'n met een touwtje aan, een manneke en een bruidje)
ik ben ten huwelijk gevraagd op reis. Bij ons is het de gewoonte dat als we terug zijn dat mijn ouders en grootouders even langs komen en we een beetje vertellen over wat we daar allemaal gedaan hebben. We hebben een beetje vertelt en daarna hebben we een fles cava op tafel gezet. Niemand wist waarom, het was best wel grappig om hun gezicht te zien. En toen heeft mijn vriend gezegd dat hij me ten huwelijk heeft gevraagd en zich dan tot mijn pa gewend heeft om te vragen of hij akkoord was. Ze waren best allemaal wel verrast!
Ik ga het ond sochtertje laten zeggen op haar verjaardagsfeestje (dan is iedereen te samen) Ze zal een t-shirt dragen met daarop mijn mama en papa .... en op de achterkant: stappen op 30 juli in het huwelijksbootje