Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk, reis,... alles was perfect

21-8-2010 18:03:36
Hallo iedereen,

Op 7 augustus was onze dag!!! Alles is perfect verlopen. Ze hadden minder goed weer voorspeld, maar het is droog gebleven tot net na onze foto's. En echt alles is goed meegevallen. Van begin tot einde. Woensdag zijn we dan op huwelijksreis vertrokken naar het fantastische Mauritius en hier was het onvoorstelbaar goed.

Ik zal later nog een uitgebreider verslagje geven... (heb nu weinig tijd) maar wou toch even laten weten dat ik ernorm gelukkig ben en dat ik iedereen een fantastisch huwelijk toewens!!!

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 948

Els
10-6-2011
 Meld misbruik21-8-2010 22:47:16

Hoi Annelies

grappig je hier te vinden :)

fijn dat je reis super is geweest! het feest was ook echt heel goed, ik hoop dat onze dag even mooi wordt als die van jullie en we verwachten jullie binnenkort op ons terras voor de gewonnen cocktail en het uitgebreide verslag uiteraard!!

Groetjes

Anke
7-5-2011
 Meld misbruik22-8-2010 11:55:39

Hey,

Proficiat met jullie trouw!
Wij trouwen volgend jaar in mei en wij hadden ook gedacht om naar Mauritius te gaan. Hoe was het daar? Ik heb gehoord dat het daar nu winter is. Was het weer daar dan nog ok? Naar welk hotel zijn jullie geweest? Ik kijk er al naar uit !!!!

groetjes Anke

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik22-8-2010 13:06:17

Dikke proficiat! Klinkt allemaal geweldig!
Geniet nog van elkaar en foto's zijn altijd welkom!

Doei
Sharon

Widiii
17-9-2011
 Meld misbruik15-9-2010 0:34:09

Hoeveel hebben jullie betaald? En hoelang zijn jullie gebleven?

Wij twijfelen tussen mauritius, bali of maleisië..

Groetjes,

Widiiii

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...