Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 25 dagen en ik word helemaal gek

22-8-2010 13:33:04
Hallo bruidjes,

Wij hebben nog maar 25 dagjes en ik ben toch erg blij maar het zit mij iets dwars alleen weet ik niet wat!!!
Ik twijfel niet of zo, maar ik denk het is gewoon de stress en alles.
Wij hebben een budget bruiloft en dat is ook niet mijn problem!
Mijn pap was ook in het ziekenhuis en het is niet zeker of mijn ouders komen (wonen in Bosnie), dat maakt het ook een stukje moelijker!!!
Ik weet niet wat de mensen van onze bruiloft verwachten en dat maakt me gek! Ik weet zelf niet wat ik op die dag zelf verwacht. Mijn aanstande is nederlander en ik kom uit bosnie en het is moelijk de bruiloft an twee culturen aantepasen.
Ik begin me nu ook druk om een DJ te maaken wij hebben er geen en ook geen Band
Ik weet het gewoon niet meer kan alleen maar hulien.......

Sorry dat dit bericht niet zoooo leuk is, ik denk dat jullie er wel begrip voor hebben.

Venesa
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1140

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-8-2010 14:47:42

Hallo,

Alles komt uiteindelijk wel goed hoor. Ik had op een bepaald moment ook nergens meer een goed gevoel bij. En kleine dingen lopen dan toch nog mis op het laatste moment. Maar ik kan je verzekeren... alles komt goed. Dat je ouders er misschien niet bij kunnen zijn is inderdaad niet zo fijn, maar misschien zijn ze er uiteindelijk toch wel bij. Maar probeer je er niet in op te jagen. Dat gaat niet helpen.

Wat de mensen van de bruiloft verwachten moet je je niet in je hoofd steken. Wat jullie willen is het belangrijkste!

En het gevoel dat er iets mis is, of je iets vergeet. Ik heb dit opgelost met lijstjes te maken. Ik maakte van alles een lijstje en kan als iets gedaan was afvinken. Dit gaf mij wel een gerust gevoel. Ook zie je dan dat alles wat opschiet.

Voor de rest, probeer er rustig bij te blijven en te genieten ookal is dat niet altijd gemakkelijk!

Heel veel succes!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...