Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een dag om nog jaren van na te genieten!

22-8-2010 13:54:40
Na een redelijk korte en toch wel onrustige nacht, liep om 6.30u de wekker af. Rustig douchen, ontbijten...om 8u naar de kapper. Om 10u stond Hani voor de deur voor de make-up. Ze heeft dat fantastisch gedaan! Ik heb er de hele dag complimenten over gekregen. Het was redelijk heet in de namiddag en 's avonds zag het er nog steeds geweldig uit. Ik raad Hani aan iedereen aan!
Om 11u stond mijn ventje voor de deur, samen met de fotograaf en een purpere cadillac. Hij kreeg alle kleuren en begon kei hard te bibberen toen hij me zag, helemaal overmand door emoties... Hij zag er zelf trouwens geweldig uit in een kostuum van Business Point (een kleine zaak die enkele merken van kostuums verkoopt, maar ze rechtstreeks bij de fabricant gaat halen dus een pak goedkoper dan in de meeste grote winkels) Het bruidsboeket was prachtig, gerbera's My favourite!
Daarna reden we met de cadillac (voor de auto kenners een V8 dus een geweldig motorgeluid dat je al van ver hoort aankomen) naar het begijnhof in Herentals. Een beetje onwennig, maar toch mooie foto's gemaakt denk ik.
Nog wat foto's met de bruidskindjes en daarna naar de woonst van mijn vader voor een hapje en drankje. Daar stond de hele familie en de buren ons op te wachten, een bibber momentje! Om 14u gingen we richting stadhuis. Dat was voorbij voor ik het besefte.
Om 15.30u startte de viering in de begijnhofkerk. De kerk zat zo goed als vol en er waren ook mensen uit mijn leefgroep (ik ben opvoedster bij mensen met een mentale handicap) Super geweldig fantastisch!
Na de vele felicitaties en zoenen trokken we richting Schranshoeve. Daar werden we heel goed ontvangen. Ik kan alleen maar positief spreken over de zaal, de omgeving en de uitbaters. Echt fan-tas-tisch!!!! Iedereen vond de hapjes van de receptie zeer lekker, de groene rustige omgeving is geweldig.... Met een klein beetje vertraging gingen we na de receptie met de familie aan tafel. Mmmm...smullen! en even een rustig moment (ook belangrijk)
Vlug vlug opfrissen want daar waren de eerste gasten al. Om 22.30u barstte het feestje los met een Rock'n roll groepje van een vriend van ons (Kaiser bills batmen) Ook hier was weer iedereen vol lof! Er werd geshaked en geswingd (met een pijnlijke teen als gevolg want ik op blote voeten en de swingende nonkel niet... en mijn teentje zat vanonder... )
Om 23.30u werd het dessertenbuffet opgediend. Heerlijk en heel verzorgd! Chapeau aan alle medewerkers daar, ze deden echt alles om het ons naar onze zin te maken!
Buiten werd er gezellig gekeuveld bij het kaarslicht of onder de partytent, binnen werd er stevig gedanst. Het was echt de leukste dag ooit! We hebben van elk moment genoten! geen stress, alles was goed geregeld, gewoon alles ten volle beleven, want de dag vliegt voorbij!
Plots was het 4u 's nachts... om 5u-5.30u lagen we moe maar heel voldaan in ons bedje, als man & vrouw

mocht je van de omgeving van herentals zijn, ga dan zeker een kijkje nemen in De Schranshoeve (Vorselaar) !!!
En Hani (make-up) is afkomstig uit Mol.

Héél lieve groetjes en een dikke zoen!

voor het luisterend oor, de goede raad..... Bedankt!

liesbeth

liesbeth
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1364

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik22-8-2010 18:53:36

Proficiat!

Zijn er al foto's?

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik23-8-2010 14:05:41

Een hele dikke proficiat! Het klinkt (leest) allemaal fantastisch! Echt super dat jullie er zo van genoten hebben. Nog veel geluk samen, als man en vrouw :)!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik24-8-2010 15:05:39

Proficiat, geniet er nog van!
Spijtig dat het zo snel voorbij is!!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...