Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor mijn ventje

22-2-2006 11:09:03
Hallo

Ik heb mijn kledij al, mijn mama heeft al iets,...

Nu nog de bruidegom!

Hij zou graag een donkergrijze smoking huren. Maar waar?

Kent er iemand een goede zaak in de buurt van Knokke Heist, waar ze liefst veel keuze hebben en ook wat service bieden?

In de Gouden Gids vind ik enkel Aphrodite in Knokke, maar dat is een hele kleine winkel, die bovendien gaat stoppen. Ze hebben echt niet veel keuze meer.

Hopelijk kan iemand mij helpen, we zouden graag dit weekend eens gaan kijken!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1539

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-2-2006 11:11:55

hallo Vicky
Wij zijn van Brugge en we zijn Wim zijn kostuum gaan huren in Jonavan in Roeselare.
Je hebt daar een enorme keuze ( je kan het jullie nie voorstellen) Er is ook een heel vriendelijke bediening.
Groetjes Ellen

Brenda

Meld misbruik22-2-2006 11:49:57

Mijn zus is voor haar toekomstige naar schoreel in st-Andries (brugge) geweest . Langs de gistelsesteenweg. Echt een heel goeie winkel . We waren daar ook al geweest toen mijn broer trouwde. En toen waren we zeer content dt we nu terug zijn gegaan. Je kan daar ook kostum huren vorr in e suite . Het is zeker een aanrader en ook nie heel ver van knokke.

Groetjes brenda

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik22-2-2006 12:23:44

Hallo Vicky

Ik zou ook naar Brugge gaan mocht ik van jou zijn. Roeselare is alweer heel wat verder he.

Als ik het goed voorheb, heeft mijn collega ook daar de suitekostuums gehuurd in Brugge en was ze daar heel erg tevreden van.
Groetjes

Lien

Sophie

Meld misbruik22-2-2006 15:48:19

Hoi Vicky,

Wij zijn ook naar Jonavan geweest. We vonden dit maar niets. We vonden het eerder klassieke kostuums. We zijn dan terecht gekomen bij La Sposa in Roeselaere: een prachtige collectie aan italiaanse kostuums van o.a. Carlo Pignatelli. Mijn man kocht er zijn kostuum. Mijn papa huurde er één.

Surf anders eens naar hun websites, daar kan je alle merken terug vinden en je een beeld vormen.

Groetjes,
Sophie

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-2-2006 16:23:21

Wij vonden de service in la sposa maar niets. Ze waren onbeleefd omdat we geen pak wilden kopen maar huren. Zo gezegd hadden ze maar één huurpak.
Daar ga ik zeker niet meer langs
In Jonavan is de keuze enorm groot en de winkel is helemaal vernieuwd en er zijn ook een ganse collectie nieuwe kostuums binnen.
Dus zeker een aanrader.
groetjes Ellen

Wim
7-10-2007
 Meld misbruik9-3-2006 10:42:54

Na lang zoeken hebben wij een tof grijs pak gevonden bij De Baerdemaeker in eeklo. Ook voor de suite hebben wij daar pakken gehuurd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info