Terug naar overzicht
Wij hebben voor 's middags een verrassingsbrood besteld (allemaal kleine pistoleetjes die belegd zijn) voor de mensen die ons de hele dag volgen (een 25tal). Echt gaan eten doen we dan niet, 's avonds een hele diner zal al genoeg zijn denk ik :)Het hangt er natuurlijk allemaal van af hè, hoe ziet je avondfeest er uit enzo... Groetjes!
Hoi Katrien, Wij zijn ook van plan om thuis te lunchen. Wel bij de ouders thuis, zij hebben dit zelf voorgesteld. Nog eens s'middags gaan eten met de suite (31 personen) zou nog eens veel centen zijn! Als je eraan denkt om een high tea te organiseren, moet je eens kijken op de site van petit gateau. Dit hebben kei mooie dingen! En ze zien er al in ieder geval overheerlijk uit!
Wij trouwen voor de wet om 12u30 en daarna is het ook verrassingsbrood bij ons thuis (voor ongeveer 20 personen). 's Avonds zullen ze al genoeg moeten eten op het avondfeest en vermits we om 14u alweer moeten vertrekken naar de kerk hebben we niet eens de tijd om in een restaurant te gaan eten.
Bedankt! maar het feit is dat we 's avonds een uitgebreide receptie hebben met veel hapjes en desserts maar ik ben bang dat het te weinig is. Van petit gateau inderdaad erg leuk en mooi allen blijkt dat ze ons aantal te weinig vinden voor te komen, dan moeten ze er toch ook geen reclame voor maken :-(
ik weet nog niet of het haalbaar is maar dacht aan een pick nick,ergens op een mooie locatie waar dan ook de fotos worden genomen gewoon iemand vinden die de broodjes en frisse drank ter plekke kan brengen en hopen op goed weer natuurlijk
ja dat zou leuk zijn en hadden we ook aangedacht maar november brrrr.... we gaan denk ik toch voor high tea en broodjes ;-)