Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met thuis lunch ipv restaurant?

22-8-2010 17:39:38
Hoi,

we zijn volop bezig met alles te plannen en ik geraak er maar niet uit of we nu wel of niet gaan eten 's middags met de intimiti (16pp). Op zicj is het handig enzo maar het is niet echt ons en met twee kleine kids weet ik het niet echt. we denken eraan om 's middags een high tea te doen uitgebreid met hapjes. Op zich is ons huis er groot genoeg voor, heeft er iemand ervaring hiermee hoe we dt het beste aanpakken?

Thanks!!!!

katrien
19-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1208

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik22-8-2010 19:59:06

Wij hebben voor 's middags een verrassingsbrood besteld (allemaal kleine pistoleetjes die belegd zijn) voor de mensen die ons de hele dag volgen (een 25tal). Echt gaan eten doen we dan niet, 's avonds een hele diner zal al genoeg zijn denk ik :)
Het hangt er natuurlijk allemaal van af hè, hoe ziet je avondfeest er uit enzo...

Groetjes!

shirley
25-6-2011
 Meld misbruik22-8-2010 23:30:49

Hoi Katrien,

Wij zijn ook van plan om thuis te lunchen. Wel bij de ouders thuis, zij hebben dit zelf voorgesteld. Nog eens s'middags gaan eten met de suite (31 personen) zou nog eens veel centen zijn! Als je eraan denkt om een high tea te organiseren, moet je eens kijken op de site van petit gateau. Dit hebben kei mooie dingen! En ze zien er al in ieder geval overheerlijk uit!

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 13:22:10

Wij trouwen voor de wet om 12u30 en daarna is het ook verrassingsbrood bij ons thuis (voor ongeveer 20 personen). 's Avonds zullen ze al genoeg moeten eten op het avondfeest en vermits we om 14u alweer moeten vertrekken naar de kerk hebben we niet eens de tijd om in een restaurant te gaan eten.

katrien
19-11-2010
 Meld misbruik23-8-2010 18:10:26

Bedankt! maar het feit is dat we 's avonds een uitgebreide receptie hebben met veel hapjes en desserts maar ik ben bang dat het te weinig is. Van petit gateau inderdaad erg leuk en mooi allen blijkt dat ze ons aantal te weinig vinden voor te komen, dan moeten ze er toch ook geen reclame voor maken :-(

ann
2-7-2011
 Meld misbruik2-9-2010 11:20:35

ik weet nog niet of het haalbaar is maar dacht aan een pick nick,ergens op een mooie locatie waar dan ook de fotos worden genomen
gewoon iemand vinden die de broodjes en frisse drank ter plekke kan brengen
en hopen op goed weer natuurlijk

katrien
19-11-2010
 Meld misbruik17-9-2010 9:13:24

ja dat zou leuk zijn en hadden we ook aangedacht maar november brrrr....
we gaan denk ik toch voor high tea en broodjes ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...