Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwzaal WPC- The Loft in Hoeselt

22-8-2010 19:32:39
Hallo iedereen, wij trouwen 4 juni 2011. We hebben onze zaal al vastgelegd omdat dit de laatste datum was dat er nog iets vrij was. Graag had ik geweten of er iemand al ervaring had met het World Pigeon Center- The Loft in Hoeselt. En dit ook met de formule Buffet All-In voor 6 uur lang. Heeft iemand er al eens een feest gehad of zijn eigen feest gehad. Graag enige reactie. Alvast bedankt!!

wendy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2933

Tania

Meld misbruik23-8-2010 16:43:09

Wendy

Ik ben zelf al naar diverse feestjes geweest in het WPC bij ons is dit telkens super goed geweest! Lekker Goede service Goede sfeer Mooie zaal,....

Wij willen graag ons huwelijksfeest ook daar houden en hebben een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bekijken. (We trouwen pas in 2012 dus normaal zijn er voor ons dan nog veel datums beschikbaar).

Mvg

Tania

wendy
4-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 16:26:07

Tania,
Bedankt voor je reactie. Ik heb er ook al veel positieve reacties van gehoord. Dus ik denk dat het wel gaat meevallen.

En ja hopelijk zijn er bij jullie nog meer datums beschikbaar. Het is blijkbaar een zaal die heel veel geboekt wordt.

Alvast veel succes.

sandra
10-9-2011
 Meld misbruik12-9-2010 14:05:50

hallo Wendy

wij gaan ook daar trouwen 2011 10 september en ja ik heb de zelfde vraag als u he maar ben er zelf al eens naar een feest geweest was heel geslaagd alleen ja u eigen menu samen stellen zonder dat ge het zelf geproeft hebt is toch niet gemakelijk he ik weet nie welke formule u gaat nemen maar kunt ge mij mms eens een mailtje sture als het goed meegevallen is en de mensen tevereden waren en wat echt niet lekker is en wat super lekker was dit is mijn email sandragrasso14_3@hotmail.com alvast bedankt xxx

Eveline
6-8-2011
 Meld misbruik23-9-2010 20:44:06

Dag Dames, Dag Wendy,

Wij trouwen op 6 augustus 2011, en ja.. hebben ook voor deze prachtige locatie gekozen!
Hebben deze datum, vorig jaar in augustus al vast gelegd..
Zelf ben ik er nog niet naar een trouwfeest geweest, wel al gaan brunchen en verschillende keren gaan eten.. Ben super content erover! En familie van ons, is al verschillende keren naar een trouwfeest moeten gaan.. en zijn er super content over.. zij vonden Carpaccio als voorgerecht, super lekker. Vonden het dan wel jammer, dat er na het eten, al de flessen werden afgeruimd, ook nog de volle flessen..Nu ja, ik weet niet welke formule deze mensen gekozen hebben. Maar ik heb graag dat er de hele avond/nacht flessen op de tafel blijven staan.. zou het ook wel jammer vinden, moesten ze de flessen op ruimen, en die mensen er ook voor betaald hebben.. Weten jullie al welke formule jullie gaan nemen?

Grtjs

patri
16-2-2011
 Meld misbruik13-1-2011 15:01:21

n

patri
16-2-2011
 Meld misbruik13-1-2011 15:08:43

hallo
ik zou maar goed opletten bij de wpc, ik zou mn de enveloppe niet afgeven aan de maitre of wie dan ook die het wegbrengt naar de kluis, geef het anders aan je ouders, ik weet uit een goede bron dat er onlangs en ik ken die persoon goed, geld is gestolen uit de kluis, ze wisten 100% zeker dat er envelop was met een groot bedrag , die envelop was van de broer van de bruidegom, en die was s avonds verdwenen toen ze naar huis gingen, voor een verhaal kort te maken... ze zijn klacht gaan indienen bij de wpc en zonder pardon hebben ze dat bedrag in mindering gedaan van hun totaal factuur !!!!! al de garcons zouden die maand minder salaris krijgen en niemand ging daar op in.... dat klopt toch niet he
voor de rest van het feest was alles oke, maar dit even ter info !!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info