TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
|
23-8-2010 16:43:09
Wendy
Ik ben zelf al naar diverse feestjes geweest in het WPC bij ons is dit telkens super goed geweest! Lekker Goede service Goede sfeer Mooie zaal,....
Wij willen graag ons huwelijksfeest ook daar houden en hebben een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bekijken. (We trouwen pas in 2012 dus normaal zijn er voor ons dan nog veel datums beschikbaar).
Mvg
Tania
|
|
wendy
4-6-2011
|
24-8-2010 16:26:07
Tania,
Bedankt voor je reactie. Ik heb er ook al veel positieve reacties van gehoord. Dus ik denk dat het wel gaat meevallen.
En ja hopelijk zijn er bij jullie nog meer datums beschikbaar. Het is blijkbaar een zaal die heel veel geboekt wordt.
Alvast veel succes.
|
|
sandra
10-9-2011
|
12-9-2010 14:05:50
hallo Wendy
wij gaan ook daar trouwen 2011 10 september en ja ik heb de zelfde vraag als u he maar ben er zelf al eens naar een feest geweest was heel geslaagd alleen ja u eigen menu samen stellen zonder dat ge het zelf geproeft hebt is toch niet gemakelijk he ik weet nie welke formule u gaat nemen maar kunt ge mij mms eens een mailtje sture als het goed meegevallen is en de mensen tevereden waren en wat echt niet lekker is en wat super lekker was dit is mijn email sandragrasso14_3@hotmail.com alvast bedankt xxx
|
|
Eveline
6-8-2011
|
23-9-2010 20:44:06
Dag Dames, Dag Wendy, Wij trouwen op 6 augustus 2011, en ja.. hebben ook voor deze prachtige locatie gekozen! Hebben deze datum, vorig jaar in augustus al vast gelegd.. Zelf ben ik er nog niet naar een trouwfeest geweest, wel al gaan brunchen en verschillende keren gaan eten.. Ben super content erover! En familie van ons, is al verschillende keren naar een trouwfeest moeten gaan.. en zijn er super content over.. zij vonden Carpaccio als voorgerecht, super lekker. Vonden het dan wel jammer, dat er na het eten, al de flessen werden afgeruimd, ook nog de volle flessen..Nu ja, ik weet niet welke formule deze mensen gekozen hebben. Maar ik heb graag dat er de hele avond/nacht flessen op de tafel blijven staan.. zou het ook wel jammer vinden, moesten ze de flessen op ruimen, en die mensen er ook voor betaald hebben.. Weten jullie al welke formule jullie gaan nemen?
Grtjs
|
|
patri
16-2-2011
|
|
|
patri
16-2-2011
|
13-1-2011 15:08:43
hallo ik zou maar goed opletten bij de wpc, ik zou mn de enveloppe niet afgeven aan de maitre of wie dan ook die het wegbrengt naar de kluis, geef het anders aan je ouders, ik weet uit een goede bron dat er onlangs en ik ken die persoon goed, geld is gestolen uit de kluis, ze wisten 100% zeker dat er envelop was met een groot bedrag , die envelop was van de broer van de bruidegom, en die was s avonds verdwenen toen ze naar huis gingen, voor een verhaal kort te maken... ze zijn klacht gaan indienen bij de wpc en zonder pardon hebben ze dat bedrag in mindering gedaan van hun totaal factuur !!!!! al de garcons zouden die maand minder salaris krijgen en niemand ging daar op in.... dat klopt toch niet he voor de rest van het feest was alles oke, maar dit even ter info !!!!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|