Terug naar overzicht
Hallo Julie, ik heb via internet naar verschillende sites gaan kijken tot dat ik onze ringen had gevonden. Ik heb dit dan afgedrukt en heb dit laten zien aan een goudsmid in Antwerpen. Zij hebben dan deze ringen identiek nagemaakt (aantal diamanten + gewicht + breedte , ...). We hebben dan uiteindelijk 650€ voor de twee in plaats van 1700€. nog veel succes
Wij zijn bij La Flaterie in Boechout geweest. Zij maakt zelf haar juwelen. (wel enkel in't zilver) Je mag je eigen ontwerp geven, je kan zelf je ringen maken als je wil, je kan kiezen... wij hebben onze ringen, oorbellen en een hangertje voor mij voor 250€ (wel geen diamanten of goud) maar wel origineel!
@ vanessa : naar welke goudsmid zijn jullie gegaan?
Ga eens op de website van Sofie De Nys kijken. Ik vind haar ringen prachtig en ze kosten 250 euro per koppel trouwringen. Geen geld dus... http://www.sofiedenys.be/nl/trouwring-collectie.aspx
Ga eens op de website van Sofie De Nys kijken. Ik vind haar ringen prachtig en ze kosten 250 euro per koppel trouwringen. Geen geld dus...
http://www.sofiedenys.be/nl/trouwring-collectie.aspx
Hey Julie, Wij zijn naar FDO geweest. En de prijzen vallen heel goed mee. Ik geloof dat wij rond de € 750 betalen voor de twee (in de mijn zitten zelfs enkele steentjes). We hebben echt gekozen wat we mooi vinden, want wij vinden dat de trouwring het enige voorwerp is dat je dagelijks zal doen herinneren aan ons huwelijk. Mijn ma heeft bovendien "de kuis" gehouden in haar juwelen en we hebben nog oud goud kunnen binnenbrengen. Wat ook al voor een mooie korting zorgt.
Wij hebben onze ringen van de collectie Amici! Zeer betaalbaar!!! Voor onze beide ringen met gravering bij hebben we 150€ betaald. En het zij héél mooie ringen!
Wij hebben er ook van Amici! Het zijn wel stalen ringen.
Bedankt voor de reacties weet nu toch al iets meer waar ik nog kan kijken!
Hey bekijk ook eens de website van aura in Zele is ook zeker de moeite waard. Unieke trouwringen en prijzen vallen ook super mee!