Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede priester?

22-8-2010 21:10:45
Beste bruidjes,

Heeft er iemand ervaring met kapelaan Piet Peeters?
Wij zouden namelijk heel graag trouwen in kapel van Begijnhof Diest, maar heb al een paar slecht dingen gehoord van deze pastoor. Ik heb gehoord dat hij heel koppig zou zijn, hij wil geen cd"s en geen ceremoniemeester.
Laat het ons weten! alvast bedankt!

Groetjes,

Stephanie

stephanie
29-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1102

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 13:25:44

ik heb geen ervaring met deze priester, maar volgens mij kan je altijd een andere priester vragen om je huwelijk te voltrekken in die kapel.
Wij trouwen niet in mijn gemeente, maar in die van mijn vriend. Wij zijn eerst toestemming gaan vragen aan de priester van onze parochie om ergens anders te trouwen en hebben dan contact opgenomen met die van de parochie waar we nu trouwen. Die vroeg zelf of we al een priester hadden. Dus ga ik er vanuit dat je niet verplicht bent om de pastoor van die parochie te nemen. Maar ik ben geen 100% zeker.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info