Terug naar overzicht
Nights in white satin van The moody Blues, is van '67 dacht ik ;)
een beetje verliefd van andre hazes
Onlangs had ik een prachtig uitgevoerde openingsdans en dat was het nummer:" Ik hou van u...Geef me een kus" Dit nummer brengt heel veel sfeer in de zaal en is goed dansbaar. Het voornaamste is of het nu Nederlandstalig is of niet: JE KIEST EEN DANS DIE JE ZELF GRAAG HOORT EN NIET EEN ANDER !!! Succes ermee, Bart
@dorothea the moody bleus is een prachtig nummer.staat op de lijst @ bart wij gaan zelf wel kiezen hoor ik vraag alleen tips. ik ben niet zo goe thuis in namen en songs , de meeste liedjes ken ik wel maar kan er nooit gene naam of titel op plakken . dus iedere sugestie die we krijgen word opgeschreven en dan bekijken we dat eens met met geluid erbij natuurlijk.
Mario, wij kiezen voor ik heb je lief van Paul De Leeuw, het is ne keer iets anders en echt een heel mooie tekst vonden wij!!! Groetjes, An
zaterdag naar een trouwfeest geweest en daar hebben ze Rob de Nijs met iets van een wonder afgespeeld als openingsdans. Pachtig lied....
stop de tijd van marco borsato. Luister eens naar de tekst
iets van ann christie mss, die heeft gevoelige, vlaamse nummers...
een vriendin van mij haar openingsdans was: Ik heb je lief van Stef Bos... Heel mooi
als het toch Engels mag zijn "moon river" dat vind ik echt een kippenvelliedje, is wel al ouder dan de jaren 70 denk ik Nederlandstalig denk ik eerder aan Clouseau: "altijd heb ik je lief" heel gevoelig nummer (wel "jong") succes met de keuze!
wij hebben ik leef voor jou van ann christy / free souffriau
Wij gaan voor the glory of love van Peter Cetera...
we zijn dus vorige week getrouwd en alles is naar onze wens verlopen 10 trucks in convooi naar de kerk onder begeleiding van onze blauwe vrienden ringen binnen gebracht in kerk door op afstandbediende truck en live orkestje met als openings nummer: VERLAAT ME NOOIT van salim seghers
'Zorg voor mijn hart' van will tura is supermooi vind ik