Terug naar overzicht
Ik duim mee voor je!!Want inderdaad nu mag er ook nog eens een betere periode aankomen na de voorbije miserie.Ik wens je echt nog heel veel succes toe, en een prachtige bruiloft. Groetjes
Dat kan ik goed geloven dat je er niet gerust meer in bent! Je gaat alvast betere tijden tegemoet! Laat niets je in de weg staan hoor, je hebt recht op je geluk. En dat kleed komt heus wel goed, gewoon enkele avondjes m&m-en in de zetel :) Dat werkt perfect bij mij om aan te komen LOL Groetjes Kitty
Ja door de stress kan je idd wat afvallen, hé! Hopelijk blijven jullie gespaard en kan je nu nog genieten van de laatste voorbereidingen! Nog veel succes! HOpelijk ga je niet veel jo jo -en hé! grtjes
Ik duim ook voor je meid! x
whoohoo!!!!! Mijn kleedje paste perfect en ligt op mij te wachten bij mijn ouders. Nog een dikke week en het is eindelijk zo ver!!!!!
Hoi Caroline, ook voor mij nog een 10-tal dagen, Ik heb vrijdag mijn eerste pas gehad en het kleed was vééél te groot. Ik kan mijn kleed pas gaan halen 30 augustus, ik hoop dat het meteen past anders gaat de planning overhoop gehaald worden vrees'k Gelukkig heb ik een persoonlijk styliste meegenomen om de outfit precies op elkaar af te stemmen. Wat ze zag was wel supergoed vond ze. Dus daar maak ik me geen zorgen om. Alleen de winkel Pierre-Yves in Brussel is ABSOLUUT geen aanrader zenne amaai, ik heb het me bijzonder beklaagt dat ik daar mijn kleed gekocht heb. Ik ga dit subiet eens op het forum zetten sé. Ze mogen het allemaal weten welke botte, onbeschofte en uiterst onvriendelijk vent dat is! Alléé veel succes nog hé en laat een verslagje na ... We counting down!