Terug naar overzicht
Hey Sarah, Ik dans op dochters van marco borsato met mijn papa. Mijn vriend danst dan tegelijk ook met zijn mama. het liedje gaat wel over dochters maar vind het ook wel toepasselijk voor mijn vriend en zijn mama. Gaat gewoon over als kind opgroeien en dan trouwen. Ik vind het een supermooi liedje. Heb het al 1000-en keren beluisterd en krijg steeds tranen in mijn ogen. Dus zaterdag zullen er zeker traantjes zijn denk ik :-) groetjes sofie
ik ben zelf ook op zoek naar een mooi liedje... er zijn er heel veel van vader naar dochter gericht, maar niet zoveel van dochter naar vader (of toch niet die toepasselijk zijn). Als je wilt kan ik u 3 titeltjes via privébericht doorsturen die ik wel mooi vond... maar ik wil ze hier niet opzetten, er moest maar eens een nieuwsgierig familielid zijn dat hier komt piepen he ;) en ik wil dat alles een verrassing wordt! xjes Sarah
Sarah, als je wil mag je ze ook naar mij sturen, ben terug op zoek omdat ik twijfel.Ik vindt dat van Marco ook heel mooi maar men toekomstig nichtje wilde dit ook graag leek me, dus laat ik dit aan haar. Dus als je wil: tanja_boonen@hotmail.com Groetjes
Wij hadden I loved her first van Heartland
Hey Sarah mag je ook naar mij sturen als je wil... bedankt!
Ik heb gekozen voor m'n papa zijn favoriete zanger, Tom Waits. het liedje zelf gaat niet echt over papa-dochter relatie, maar omdat deze muziek mij altijd aan mijn papa doet denken, vond ik het wel gepast. Misschien kan je ook iets kiezen dat je papa graag hoort?
@ Sarah 16-7-2011 mijn mail adres is saartjestoop@hotmail.com alvast bedankt. groetjes Sarah
sarah, kun je ze ook ff naar mij sturen aub: ikske_88@hotmail.com
Sarah, stuur je ze ook even naar mij aub? lindsymerckx@hotmail.com Thanks !!