Nu Online
Momenteel zijn er 848 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwtjes beginnen te komen

23-8-2010 11:44:11
Beste bruidjes,

hier nog 32 dagen op de teller en moet zeggen dat nu de zenuwtjes echt wel beginnen te komen! Vooral mijn kleed baart mij zorgen, ben tegenover mijn bestelling wel een kilo of 4 aangekomen (ben niet van de magerste), en het is ook niet simpel om deze kilos er terug af te krijgen. weet iemand hoeveel ze kunnen uitnemen?
Ik mag mijn kleed 5 dagen voor onze trouw gaan passen, aanpassen en afhalen, zijn er nog bruidjes bij wie dit maar zo kort is? Ga dan achteraf wel gerust zijn denk ik dat ik de dag zelf geen schrik meer moet hebben...

Binnen 10 dagen onze vrijgezellenavond, ik kijk er al super hard naar uit, heb echt een tof groepke...

Een beginnende zenuwachtige bruid..

Groetjes,

An

an
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1079

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik23-8-2010 11:49:00

Hey An,

ik trouw zaterdag en ga mijn kleed donderdag afhalen. Ben het twee weken geleden nog wel eens gaan passen, dus op die korte tijd zal ik niet veel aankomen of afvallen (hoop ik). Al is de (positieve :-) )stress toch ook aanwezig hoor.

groetjes

sofie

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 12:00:23

Ik was 2kg aangekomen sinds ik mijn kleed gaan kiezen ben en ik kon er niet meer in.... Alhoewel ik denk dat er ergens bij de bestelling iets mis is gegaan want het spande op mijn ribben en niet op mijn buik, waar de kilo's dus blijven plakken....
Ze hebben het langs elke kant 1 cm uitgenomen en het paste toen perfect. Straks mag ik de 2de keer gaan passen en als alles goed gaat dan mag ik het meenemen naar huis. Ik hou mijn vingers gekruist want ik ben weer afgevallen (door de stress van de inbraak bij ons thuis vorige week) dus de kans bestaat dat het op sommige plaatsen weer te groot is.

Groetjes,
Caroline

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 12:51:44

Als je nog vijf weken te gaan hebt, dan moet het toch nog lukken om die 4 kilo eraf te krijgen. Niet?

martine
25-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 13:04:50

Hoi

Hangt er natuurlijk ook een beetje van af wat soort kleed je hebt. Maar de naaisters zijn toch wel heeel vindingrijk hoor. Niet teveel zorgen maken.
Wij trouwen op dezelfde dag. Van zenuwen is er nog geen sprake. Die zullen wel nog komen.
Groetjes Martine

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 13:17:35

Bij mij hadden ze het teveel ingenomen bovenaan en ze hebben er dan zo'n soort vetersysteem ingezet op de rug ipv de rits. Ze beweerden wel dat het niet aan hun lag... Enfin, ze kunnen dus altijd wel iets doen hoor. Ik ben zaterdag dan opnieuw gaan passen en nu was het perfect dus ik mocht het direct mee naar huis nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...