Terug naar overzicht
Hey An, ik trouw zaterdag en ga mijn kleed donderdag afhalen. Ben het twee weken geleden nog wel eens gaan passen, dus op die korte tijd zal ik niet veel aankomen of afvallen (hoop ik). Al is de (positieve :-) )stress toch ook aanwezig hoor. groetjes sofie
Ik was 2kg aangekomen sinds ik mijn kleed gaan kiezen ben en ik kon er niet meer in.... Alhoewel ik denk dat er ergens bij de bestelling iets mis is gegaan want het spande op mijn ribben en niet op mijn buik, waar de kilo's dus blijven plakken.... Ze hebben het langs elke kant 1 cm uitgenomen en het paste toen perfect. Straks mag ik de 2de keer gaan passen en als alles goed gaat dan mag ik het meenemen naar huis. Ik hou mijn vingers gekruist want ik ben weer afgevallen (door de stress van de inbraak bij ons thuis vorige week) dus de kans bestaat dat het op sommige plaatsen weer te groot is. Groetjes, Caroline
Als je nog vijf weken te gaan hebt, dan moet het toch nog lukken om die 4 kilo eraf te krijgen. Niet?
Hoi Hangt er natuurlijk ook een beetje van af wat soort kleed je hebt. Maar de naaisters zijn toch wel heeel vindingrijk hoor. Niet teveel zorgen maken. Wij trouwen op dezelfde dag. Van zenuwen is er nog geen sprake. Die zullen wel nog komen. Groetjes Martine
Bij mij hadden ze het teveel ingenomen bovenaan en ze hebben er dan zo'n soort vetersysteem ingezet op de rug ipv de rits. Ze beweerden wel dat het niet aan hun lag... Enfin, ze kunnen dus altijd wel iets doen hoor. Ik ben zaterdag dan opnieuw gaan passen en nu was het perfect dus ik mocht het direct mee naar huis nemen.