Terug naar overzicht
Voorspellinen van 14 dagen kan je terugvinden op deze site http://www.meteoonline.be/14-daagse/Europa/België/... Het lijkt me iets te voorbarig om voorspellingen van half september te zoeken aangezien men in juli zie dat er voor augustus een hittegolf op het programma stond en zie wat dat geworden is. Groetjes
Hoi Tine Wij trouwen ook op 18/9/2010 en ik hoop natuurlijk ook dat het stralend weer gaat worden!! Natuurlijk is dit wel nog een beetje vroeg hé (ze weten zelfs soms nog ni wat voor weer het de dag erna zal worden...) Nog veel plezier met de voorbereidingen! nog 25 dagen te gaan!!!!!
Hallo ik trouw ook op 18 september en hoop natuurlijk ook op mooi weer we zullen nog efkes moeten wachten :-) En idd nog 25 dagen...
Hallo, Wij trouwen ook 18 september en hopelijk blijven we gespaard van regen.... Ik ga toch zodra de voorspellingen er zijn het op de voet volgen denk ik.... 25dagen!!!
Hey, ik trouw nu zaterdag en ben ook een kleine 10 dagen geleden met alle weersites te zoeken die ook maar iets konden voorspellen. Uiteindelijk kun je er enkel de laatste 5 dagen iets van geloven :-) (alle dat hoop ik nu toch :-) ) groetjes sofie
hey dames, hier ook iemand die gaat trouwen op 18 september. spannend hé we zullen duimen voor elkaar op mooi weer xxxxxxx
Hallo Hier nog een koppel van 18 sept. Het is precies een populaire datum hé. Wij duimen ook voor mooi weer. Wij zijn zelf van Antwerpen en trouwen in het districtshuis van Deurne en kerk Borsbeek. Van waar zijn jullie?
Hallo Wij trouwen ook op 18 september. Met zoveel koppels die allemaal duimen voor goed weer moet dat zeker lukken :-)
wij trouwen ook op 18 september en hopen toch ook op stralend weer! we willen ballonnen oplaten.