Terug naar overzicht
Hoi, jaja, duimen op wat zonnestraaltjes en vooral droog weer!! Nog even de weersvoorspellingen in de gaten houden en fingers crossed
Voor ons is zaterdag ook de grote dag. Wij trouwen voor de wet in Hasselt, nadien voor de kerk in Diepenbeek. Waar trouwen jullie?
Duim dan maar dat het vanaf vrijdag al mooi weer is, dan kunnen wij er ook mee van genieten.
Hey isabel, ik trouw ook op zaterdag. Volgens accuweather.com zou het wel in orde komen. De andere weersites zeggen ook min of meer hetzelfde. Ook op VTM geven ze voorlopig droog op zaterdag. groetjes sofie
Wij trouwen ook nu zaterdag! Spannend allemaal hè! Het komt zooooo dichtbij nu!! Als we allemaal heel hard onze vingers kruisen voor goed weer, dan komt dat wel in orde hè ;) Groetjes,Sarah
Wij trouwen ook zaterdag! Zou wel erg zonde zijn als het geen mooi weer zou zijn... Voor die ene dag!
Wij trouwen vrijdag!!!! wij houden ook elke dag het weerbericht in het oog! hopen echt op een klein beetje zon in de zomer :-) succes iedereen wij trouwen in lanaken
Wij trouwen ook zaterdag. Kijk elke dag het weer na :) Hopelijk schijnt het zonnetje een beetje en anders moeten we zelf maar voor het zonnetje op onze dag zorgen hé...
Wij trouwen ook nu zaterdag!!!! ik durf de weerberichten nog niet in het oog houden. ze zeggen elke dag iets anders en daar word je gewoon zot van :) Ik ga dus pas vanaf donderdagavond kijken ofzo. Heet weer hoeft echt niet, enkel geen regen! Daar zijn we tevreden mee :) Groetjes, Tine
wij trouwen ook nu zaterdag, voorlopig zijn de voorspellingen, wisselvallig dus... Voor mij is het al goed als het droog blijft, ik hoop het in ieder geval want een binnenlocatie voor de foto's hebben we niet...
Allemaal positieve bruidjes, dus dat kan niet meer stuk! Wij zijn april al getrouwd voor de wet en trouwen nu zaterdag om 15u in de kerk bij mijn ouders in het dorp in West-Vlaanderen. Aan iedereen nog drie onbezorgde daagjes zonder stress en geniet er allemaal superhard van, want het zal voorbij zonder we het weten ;o((