Terug naar overzicht
onze ceremoniemeester is Walter Sestig. hij doet dit in bijberoep en vraagt dus niet veel! hij heeft ook het huwelijk gedaan van mijn schoonzus en alles is zeer goed verlopen! hij heeft dit goed gedaan ;)
Beste Wij hadden Danny David uit Torhout . Hij had enorm veel oog voor detail en alles verliep heel vlot en discreet. Een echte aanrader. Groeten Chris
Hey Lien, wij hebben Valère Peeters genomen (die ken je misschien van mijn restaurant bij Lucie en Jimmy uit Genk) Hij heeft de trouw van mijn schoonzus gedaan 2 jaar geleden en dat is SUPER meegevallen! Wij hebben dus geen seconde getwijfeld en zijn blij dat hij nog vrij was op onze datum! Groetjes Els
Wij nemen Patrick Schoonbaert uit Assebroek. Heb hem al aan het werk gezien , heeft oog voor detail , hij is discreet aanwezig. zijn prijzen vallen héél goed mee , en via hem hebben wij ook ons ceremonie vervoer geregeld. Hij stelt de nodige vragen , heb je hier aan gedacht , heb je daar aan gedacht ... Het is een hele zorg minder in ieder geval !
We nemen Steven Chys uit West-Vlaanderen.Heeft ook de trouw van mijn nonkel gedaan.Is zeer in orde. Groetjes
Sarah, kan je mij de gegevens van Walter Sestig eens doormailen?Ik had een emailadres gevonden, maar dat is blijkbaar niet meer in gebruik...Alvast bedankt!
beste sarah wij zijn ook nog op zoek naar een ceremonie meester mag ik even vragen hoeveel jullie dan betalen voor jullie ceremoniemeester?
Wij betalen 200 euro voor de ceremoniemeester.
Ceremoniemeester aan ongeveer 170 euro: Walter Sestig.. email: walter.sestig@skynet.be
Bedankt voor de tips, wij hebben een afspraak met Steven Chys... Hopelijk valt het mee!!!
Hello ik kan jullie Vandeputte Roger uit Roeselare aanbevelen, werkt heel verzorgd en stijlvol.
Steven Chys was ceremoniemeester tijdens het huwelijk van onze dochter Lien, hij was écht TOP, en voor alle aanstaande koppeltjes erg aan te bevelen. Hij laat niets aan het toeval over, alles was tot in de puntjes verzorgd! Vele groeten, mama van Lien