Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoofd deksel mannen + " stoefferke "

23-8-2010 14:50:29
Heykes lieve bruidjes !

Ik heb ergens foto's gezien van een pas getrouwd koppel , en de mannen hadden precies van die mafiosie hoedjes aan.
( kan het niet beter beschrijven )
Je kent ze wel , die zwarte met een witte band .

Het zit nl. zo : mijn getuige , mijn aanstaande zijn getuige en mijn aanstaande zelf zijn komen nooit buiten zonder een pet aan te hebben.

natuurlijk vind ik dit niet echt kunnen op onze huwelijksdag.
aangezien onze getuigen + mijn beste vriend alledrie bruidsjonkers zijn , willen we ze zo een beetje hetzelfde er doen uitzien.
Ze zullen op dezelfde plaats wss hun costuum gaan huren , en nu had ik het idee dat zo een hoedje wel leuk zou zijn.
We hebben dit eens in een winkel gezien ( was wel een geruite toen) en heb dit op mijn aanstaande zijn hoofd gezet en eigenlijk staat hij er wel nog mee !

nu mijn vraag was : waar zou ik dus 3 dezelfde kunnen vinden ? of misschien zelf 4 .
En zou ik dan mijn aanstaande dezelfde laten aandoen of de bruidsjonkers ?

Ik heb ook gehoord dat ze die zakdoekjes voor in de borst pocket te steken , stoefferkes noemen.
Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen kopen ? En hoe dit Echt heet ?

Liefst vanal via internet eigenlijk , zo kan ik nog blijven vergelijken.

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 803

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 14:53:15

Als ik mij niet vergis dan noemen die "stoefferkes" in 't echt een "pochet", maar ik kan fout zijn natuurlijk :)

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik23-8-2010 16:17:12

Kijk eens op het net voor een hoedenwinkel. Of in de winkel waar het kostuum vandaan komt. Hebben ze dat ook niet op de markt?
Ik zou iedereen een hoed laten aandoen, maar die van de bruidegom zou ik in een ander kleur nemen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-8-2010 15:43:21

Zo'n stoeferke is inderdaad een "pochette". Dit kan je normaal gezien bij het kostuum bijhuren. Zo hadden wij bij de kostuums de das + het pochetteke in dezelfde stof als de das gehuurd.
Voor zo'n hoeden zou ik eens in de carnavalswinkel binnenstappen. Lijkt misschien gek, maar daar heb je wel de meeste kans dat ze die hebben én dat ze er meer dan één hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...