Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

23-8-2010 16:29:20
hallo iedereen,

ik kom hier, op deze site vooral om wat ideeen op te doen en te helpen waar ik kan. ik trouw pas binnen 3jaar :-(
toch kan ik al niet wachten om met plannen te beginnen.
daar ik hier veel zie dat jullie een thema gebruiken voor de bruiloft, vroeg ik me af of jullie enige tips hebben voor thema's zodat ik deze al in mijn achterhoofd kan opslagen.

alvast bedankt x x x

kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 786

Sanne
23-10-2010
 Meld misbruik23-8-2010 16:49:03

Ik vind een kleurthema altijd heel leuk en geeft bovendien veel sfeer! Haha, ik had 3 maanden om mijn huweljik te plannen (tja ik wilde per se op 23-10 trouwen, symbolische datum aangezien we dan 10 jaar samen zijn) Maar jij kan er in ieder geval heerlijk van genieten en niet net als ik stress hebben of alles wel op tijd klaar zal zijn! Succes!

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik24-8-2010 13:08:14

Hey Kelly,
Waar mogelijk werken wij met chocola.
Tafelnamen zijn namen van pralines, bij het binnenkomen in de zaal krijgen de mensen een klein pralinendoosje, de uitnodigingen zijn in sepia, dessert met chocoladesaus

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-8-2010 16:01:16

sanne, leuk idee, als het aan mijn toekomstige ligt; rood-wit
maar daar moet ik nog eens over nadenken ze! :-) (kleuren van zijn favoriete voetbalploeg!!!!)

mmmmmm....chocolade,
thanks alvast lieve bruidjes x x x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...