Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige vragen

23-8-2010 18:39:46
Ej,

Ik zoek een toffe manier om mijn getuige te vragen. Ik lees overal vacatures of pennen, maar heeft er iemand nog een ander ideetje?

Groetjes

Stephanie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 517

Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik23-8-2010 19:16:08

Hallo,
wij maakten een puzzel met foto's van ons, datum en getuige?
Deze maakten we via internet (vb: kruidvat, hema, elka ...)

Het was zeer leuk, eerst de getuigen even laten puzzelen en dan hun reactie zien.

groetjes

vanessa
23-7-2011
 Meld misbruik23-8-2010 20:53:37

Hoihoi,

Er is ook de mogelijkheid dat je bij een fotograaf die allerlei snuisterijen bijverkoopt,  een flesje met de vraag erop wil je mijn getuige zijn en je kan daar badschuim in laten doen of badkorrels. Ik vond het wel een leuk ideetje.

groetjes

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik24-8-2010 22:06:27

Wij hebben het gewoon gevraagd. En bij mijn vriend waren er wat problemen. Hij heeft het een derde persoon moeten vragen, want de 2 anderen hadden schrik om daar vooraan te staan of dat ze geen kostuum hadden. Ook al vonden we dat allemaal niet erg, maar toch. Dus ik zou niet te veel moeite insteken, want als ze dan toch neen zeggen....

Groetjes,

S

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...