Terug naar overzicht
Hallo,wij maakten een puzzel met foto's van ons, datum en getuige?Deze maakten we via internet (vb: kruidvat, hema, elka ...)Het was zeer leuk, eerst de getuigen even laten puzzelen en dan hun reactie zien. groetjes
Hoihoi, Er is ook de mogelijkheid dat je bij een fotograaf die allerlei snuisterijen bijverkoopt, een flesje met de vraag erop wil je mijn getuige zijn en je kan daar badschuim in laten doen of badkorrels. Ik vond het wel een leuk ideetje. groetjes
Hoihoi,
Er is ook de mogelijkheid dat je bij een fotograaf die allerlei snuisterijen bijverkoopt, een flesje met de vraag erop wil je mijn getuige zijn en je kan daar badschuim in laten doen of badkorrels. Ik vond het wel een leuk ideetje.
groetjes
Wij hebben het gewoon gevraagd. En bij mijn vriend waren er wat problemen. Hij heeft het een derde persoon moeten vragen, want de 2 anderen hadden schrik om daar vooraan te staan of dat ze geen kostuum hadden. Ook al vonden we dat allemaal niet erg, maar toch. Dus ik zou niet te veel moeite insteken, want als ze dan toch neen zeggen.... Groetjes, S