Nu Online
Momenteel zijn er 744 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 15dagen!!!!

23-8-2010 18:44:09
Hoi mede bruidjes,

Over 15dagen is het zover. Het begint nu echt te korten.
Hoever staan de andere september- bruidjes?
Ik heb zaterdag mijn 2de pas gehad. Het zat heel goed. Alleen de langte moet wat aangepast worden, en de top moet een cm'ke uitgenomen worden. Voor te staan zat het goed. Maar voor te zitten zat het wat strak. Ik word er met de keer verliefder op. 3september mag ik nog eens terug gaan, en als het dan goed zit mag ik het meenemen.
Woensdag vertrekken we al op pre-huwelijksreis We gaan voor de trouw zodat ons zoontje meekan.
Verder is eigenlijk alles geregeld.
Net voor de trouw de ringen en bedankjes halen en dan is alles in orde.
Echt zalig als alles zo vroeg klaar is. Nu kunnen we er echt naartoe leven zonder stress

Groetjes van een overgelukkige bruid in spe
xxx

Kathleen
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1039

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik23-8-2010 19:45:32

Hey bij ons nog 11 dagjes.
Leuk, ervoor op huwelijksreis, hoor je niet veel :)
geniet er maar van, dan kan je stessloos genieten van jullie trouwdag! :D
Ik ga morgen mijn tweede pasbeurt doen en woensdag de ringen ophalen.
Dan nog een paar details en we zijn er.
zal heel vlug gaan vanaf nu.
groetjes sharon

vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik24-8-2010 22:04:06

Hallo Kathleen,

ik ben blij om te horen dat uw 2e pas beter verlopen is dan uw 1e pas (als ik me niet vergis was het toch bij uw dat de maat niet juist was)? Geniet nog van uw vakantie.
groetjes

Vanessa

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 10:58:32

Bij ons nog 16 dagen op de teller. Ik moet nog een aantal misboekjes in elkaar steken, volgende week de ringen ophalen, huwelijkscontract bij notaris tekenen en op gemeentehuis binnenbrengen, kostuum van mijn verloofde ophalen en de naamkaartjes schrijven. Al de rest is gedaan!! Iedereen vraagt mij of ik super stress heb maar ik ben momenteel ziek dus ik voel me zo ellendig dat ik niet eens durf te denken aan de trouw. Gelukkig zijn al de voorbereidingen gedaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...