Terug naar overzicht
Hey Sarah, Voor vervoer: Waarom neem je geen bus? Daar kan je met zen allen in. Wij hadden als fotograaf Foto Wilga uit Grembergen. Hij heeft die dag ook ceremoniemeester gespeeld en voor de getuige en onze ouders heeft hij op de dag zelf op het feest een klein album en grotere komen afgeven zodat ze direct foto's konden zien van onze shoot en nu staat het bij iedereen op de kast. Hierop hebben we super commentaren gekregen. Groetjes
hey sarah, ik trouw op 9/7/2011 in Aalst. Onze ceremoniemeester is uit de streek en hij was al ceremoniemeester bij mijn schoonzus geweest en omdat het ons zo goed bevallen was bij haar , hebben wij hem ook genomen. Als vervoer hebben we een rode bus uit van een bedrijf uit Dendermonde omdat we toch met rond de 20 personen zouden zijn. Voor een fotograaf en de locatie zijn we ook nog op zoek maar er is ons ene aangeraden in Lede, dus gaan we daar binnekort eens langs. groetjes
Heykes ! Je kunt tegenwoordig ook voor een redelijke prijs verlengde mercedessen huren . Ze lijken op kleinere limousines precies. Wij huren voor 150 euro dergelijke wagen voor onze volwassen bruidskoppels.Hierin kunnen ze met 6 + iemand naast de bestuurder. als je er 2 huurt dan kunnen jullie er allemaal in . Wij zelf hebben 1 gehuurd en een Packard voor mij en mijn aanstaande. Misschien is het handig ook rekening te houden met welk kleed je aandoet ... als je een jurk neemt zoals mij, mag je op 2 plaatsen rekenen :) Wij vonden een bus veel te veel geld , vandaar hebben we voor deze oplossing gekozen. Wat ook leuk kan zijn is een volkswagen busje huren , natuurlijk weet ik hier niet wat de prijzen van zijn en hoeveel er dan inkunnen.
In een huifkar kunnen ook zeker 12 personen, maar dan moeten de afstanden het toelaten...
Hallo, Wij hadden een ceremoniemeester die in Aalst woonde. Zeer goede man, alles was perfect inorde en toch niet te stijf. Een echt aanrader, maar of hij nog vrij is, dat zal de vraag zijn. Wil zijn email adres mail me gerust: vanherzeele@hotmail.com Groeten, Annelies.
Hey Misschien kan De trouwconsulente je adressen geven? Wij vinden het super dat ze ons helpt met alles! www.detrouwconsulente.be Succes