TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sharon
20-8-2011
|
24-8-2010 9:42:30
Hallo Natasja,
Ik heb nog geen kleed van Farah Love, maar ik was wel van plan om daar in oktober als eerste naar toe te gaan om naar kleedjes te gaan kijken. Hoe was het daar? Vriendelijk? Mooie kleedjes gepast? Prijselijk?
Groetjes
Sharon
|
|
Sharon
20-8-2011
|
24-8-2010 11:59:31
Ah, ja en welke merken verkopen ze daar allemaal?
Dankjewel
Groetjes
Sharon
|
|
Katleen
24-9-2011
|
24-8-2010 21:15:27
Hey Natasja
Mijn schoonzus heeft er drie jaar geleden haar kleed gekocht en ik mijn suitekleed. De kleden op zich waren heel mooi, maar de verstelwerken trokken op niks. Toen moest je die nog extra bij betalen, nu zouden ze inbegrepen zijn heb ik vernomen...
Die mevrouw was heel vriendelijk toen we gingen bestellen, maar achteraf met de pasbeurten was het al heel wat minder. Toen we haar op het einde confronteerden met de slechte verstellingen, kon ze niet snel genoeg van ons af zijn. We hebben nadien onze kleren nog bij iemand anders moeten laten verstellen. Mijn kleed was veel te breed, het model was er helemaal uit omdat ze het twee maten te groot besteld hadden en toen terug moesten innemen. Mijn schoonzus haar kleed was beter gedaan, maar toch moesten er nog haakjes bevestigd worden bovenaan de rits omdat het openstond en de rits stilletjes aan opengleed.
Zelfs na veel geklaag wilden ze het niet opnieuw doen en we kregen ook ons geld niet terug. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar als ik je één raad mag geven: betaal niet voor je 100% tevreden bent, ook al zitten de verstelkosten nu in de prijs inbegrepen!
Aan de andere kant heb je wel veel keuze en als je het promopakket kiest, ben je echt wel goedkoop gesteld voor een goeie prijs én een volledige outfit!
Ondanks die minder goede ervaring zal ik er zelf ook gaan kijken (alleen de prijs al is aantrekkelijk), maar zal enkel iets kopen als het ECHT mijn droomkleed is en ik zal de verstelwerken daar niet laten doen...
Ik hoop dat je meer succes hebt en meer haar op je tanden hebt dan wij om door te zetten als je niet helemaal tevreden bent!
|
|
natasja
6-5-2011
|
24-8-2010 23:56:47
hey meiden ,
@ sharon: ze verkopen daar geen merken.
ze waren vriendelijk en ook de 2de keer dat ik er ben geweest,het is een simpel winkeltje. de bazin is idd wat kort,maar dat stoort mij niet echt...
ik heb zelf heb mijn kleed daar gekocht. heb alleen nog maar voorschot betaald.
@ kathleen: oei oei,nu maak je me wel een beetje bang :(
hadden jullie ineens alles betaald of?
|
|
Sharon
20-8-2011
|
25-8-2010 10:22:33
Hallo, Ah ze hebben daar geen kleedjes uit de collecties die je op internet kan vinden... Dat wist ik niet. Hoeveel heb je betaald voor het hele pakket?
Dankjewel voor de info. Nu ben ik ook een beetje afgeschrikt... Maar ik ga toch eerst daar een keertje kijken en anders zal het Maxim's couture zijn in Mechelen.
Doei
Sharon
|
|
natasja
6-5-2011
|
25-8-2010 22:59:53
Hey sharon,
ik weet niet het juiste bedrag,want mijn moeder heeft mijn kleed betaald :).
als ik me niet vergis was het een 1600 euro.
nee ze hebben daar geen merken,maar ben wel heel blij en trots op men trouwkleed
|
|
Sharon
20-8-2011
|
26-8-2010 10:43:16
Ja, ik ga er toch ook een keertje kijken hoor. Dat is de eerste winkel die ik ga doen :) en dan een keertje Maxim's couture denk ik :)!
Groetjes
Sharon
|
|
karen
20-8-2010
|
26-8-2010 21:48:02
mmmm wees er voorzichtig ik ben daar huilend buiten gegaan en ben een ander kleed gaan kopen. en blijkbaar ben ik niet het enige bruidje want zonder de naam uit te spreken in een ander bruidswinkel enkel mijn verhaal gedaan wisten ze waar mijn origineel kleed van daan kwam. en de kleedje die ze daar verkopen kosten in frankrijk 500 euro na onderzoek gedaan te hebben kwam ik daar achter.
De dame vondt het ook erg uiteraard en heb wel mijn voorschot terug gekregen
maar het neemt niet het gevoel weg dat je een maand voor je huwelijk zo een slag krijgt dat je gelukkig bent
de ene is er gelukkig mee en maakt niks mee en de andere vertellen ramp verhalen
|
|
natasja
6-5-2011
|
26-8-2010 22:04:58
:@ karen: en voor wat ben je dan huilend weg gelopen als ik vragen mag?
|
|
Katleen
24-9-2011
|
27-8-2010 21:02:46
Hey Natasja
Wij hadden eerst enkel een voorschot betaald en we moesten toen een soort verkoopsovereenkomst ondertekenen.
Nadien zijn we terug geweest om te passen en mijn kleed was echt twee maten te groot. Ze beweerden dat ze het op maat hadden laten maken adhv de maten die ze hadden opgenomen. Die bazin beweerde dan ook nog dat ik te veel was afgevallen, terwijl ik geen gram vermagerd was. Volgens mij hadden ze verkeerd gemeten, of was het gewoon een standaardmaat die ze besteld hebben. Mijn schoonzus haar kleed was wel goed van maat, maar moest hier en daar nog wat ingenomen worden omdat het wat open stond.
Tijdens het passen, hadden ze het kleed dan gespeld hoe het moest zijn, dus ik hoopte dat het uiteindelijk wel goed zou komen. Een week voor het trouwfeest mochten we onze kleren afhalen en toen bleek dat het mogel er helemaal uit was door de verstelwerken. Ik had speciaal een kleed met zeemeerminnenrok gekozen en het was opeens gewoon een rechte rok geworden... En ook "blaasde" het kleed helemaal op mijn buik en billen. Het paste helemaal niet mooi aan, zoals juist zou moeten met dat model.
Soit, om het verhaal kort te maken: ik reclameerde dat de verstelwerken niet goed gedaan waren en dat ik ze niet wilde betalen. De bazin zei dat ik een contract had getekend en dat ik moest betalen, want dat ik anders mijn kleed niet mocht meenemen. Toppunt van al was dat ze oorspronkelijk helemaal niet vermeld had dat de verstelkosten te betalen waren, of hoeveel de kosten zouden bedragen. Ok, ik had de overeenkomst moeten lezen voor ik ze tekende, maar je weet hoe dat gaat he.
Ook bij mijn schoonzus was nog niet alles zoals het hoorde, maar we wilden er echt niet meer door hen aan laten prutsen. Gelukkig heeft grootmoeder jaren bij Le Chapeau gewerkt als hoofd van het naaiatelier en heeft zij alles kunnen rechtzetten.
Nu, het is niet mijn bedoeling om je bang te maken hoor. Ik wil je enkel maar zeggen dat als je kleed na je pasbeurt niet past zoals zou moeten, je het misschien beter ergens anders kan laten verstellen. Als je bij hen je droomkleed gevonden heb, moet je zeker niet twijfelen. Mijn schoonzus heeft ondanks de onprettige ervaring geen minuut spijt gehad van haar kleed zelf. Ze stond er beeldig mee! Ze is wél blij dat iemand anders het nadien nog heeft kunnen rechtzetten. Dus als je jouw perfecte kleed daar gevonden hebt, ga er dan voor! Zoek iemand die de eventuele verstelwerken tegen een prijsje kan doen (en ervaring heeft met avond- en bruidskledij) en dan komt alles zeker in orde. Zal je waarschijnlijk goedkoper uitkomen dan je voorschot laten vallen en ergens anders een nieuw kleed te moeten kopen. Een verwittigd vrouw is er twee waard he
|
|
natasja
6-5-2011
|
27-8-2010 21:12:01
hey karen,
dank je voor de reactie.
ik ben van plan,om men pasbeurten echt op voorhand te doen. en als het dan misloopt dan kan ik er nog iets aan doen he...
heb jij een adresje waar ik het eventueel kan herstellen?
x
|
|
natasja
6-5-2011
|
27-8-2010 23:26:12
ooh mijn vorig bericht was naar kathleen bedoelt hihihihi
|
|
Katleen
24-9-2011
|
29-8-2010 13:08:52
Hey Natasja
Neem anders eens contact op met Marleen Houben. Ze is wel uit Brasschaat, weet niet van waar jij afkomstig bent.
Ze is een dochter van een vriendin van mijn schoonmoeder en werkt als zelfstandig naaister. Ik weet niet of ze ook trouwkleden verstelt, maar ze heeft ooit eens een héél ingewikkeld kleed van een vriendin van mij versteld en het was prachtig gedaan.
Haar gegevens vind je op http://www.crea-leen.be/. Anders zou ik het ook niet direct weten, ik laat alles door mijn grootmoeder doen.
Succes ermee!
Groetjes
|
|
natasja
6-5-2011
|
29-8-2010 22:44:53
@ Kathleen: woon in mechelen
dank je wel
|
|
marijke
22-4-2011
|
25-11-2010 16:24:28
amai amai,en zeggen dat ik het myne daar ook gekocht heb!!
ben al bang want draag ook zo een zeemermin model als rok!!
bedankt karen en kathleen!!
heb er hier ook al veel van gelezen!!meer slecht dan goed!!
ga uiteindelyk het myne ook afhalen en ergens anders laten verstellen,dat risico neem ik niet!!
hou jullie op de hoogte!!merciekes!!
en toch succes iedereen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|