TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorine
|
24-8-2010 9:15:09
Yep, nog maar pas!
Het was uitstekend. Receptie kon doorgaan op het terras onder een stralende zon. De hapjes waren een streling op je tong, zooooooooooo lekker!! :)
Het eten was heerlijk!!!! De wijn, mmmmm!!!
Kortom, we waren zeer aangenaam verrast. Niks anders dan lof, van ons en van heel veel gasten.
TIP: als je de zaal gaat bespreken, krijg je een folder met suggestiemenu's, later zo ongeveer drie maand voor de trouwdag ga je het menu gaan bespreken! Het is handig als je een prijs per pers. voorsteld, in gedachten hebt. De menukaart is groot en dat maakt het kiezen echt niet gemakkelijk :) maar je krijgt genoeg hulp en suggesties van de eigenaar.
Groetjes, van een meer dan tevreden klant.
|
|
Sofie
|
24-8-2010 10:46:55
ik ben er al eens naar een huwelijk geweest en was wel ok
receptie was wel binnen door het slechte weer maar hapjes waren wel lekker
ook vriendelijke bediening en de zaal zelf is ook zeker groot genoeg dus ik kan er niks negatiefs van zeggen, doen!
|
|
Katrien
25-9-2010
|
24-8-2010 13:01:36
Hoi,
Wij trouwen daar op 25/09!
We waren er ook al eens naar een feest geweest en vonden het toen ONGELOOFLIJK lekker en de zaal is ook héél erg mooi.
Ik laat je nadien zeker iets weten :-)
Prijs varieert tussen de 60 en 70 euro pp voor korte receptie, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet + drank de hele avond.
|
|
Evelyne
20-8-2011
|
24-8-2010 22:52:39
Bedankt voor de reacties! Dorine, ben blij dat jouw feest goed verlopen is en dat de zaal ok was. Katrien, zeker eens laten weten hoe het geweest is! Wij hebben een optie genomen voor deze zaal en na deze reacties te hebben gelezen, denk ik wel dat we daar ons feest zullen houden...
|
|
Dorine
|
28-8-2010 18:12:07
hihi, het was eigenlijk maar een beetje ons feest, het was onze zoon zijn huwelijk. Bij deze kan ik je wel zeggen (kreeg ondertussen de rekening) dat we € 15,70/pers. betaalden voor de receptiegasten en €66,50/pers. betaalden voor de avondgasten, forfait inbegrepen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|