Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traktatie na kerk

24-8-2010 9:15:13
Hoi allemaal,

Wij zouden onze gasten direct na de kerk graag op iets kleins trakteren.
We hebben al gehoord van ijsjes of een cavabar, maar vroegen ons af of iemand nog andere ideeën heeft?

Bedankt,
Yenda

Yenda
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1734

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik24-8-2010 10:59:52

Ja, hiervoor zijn wij ook nog aan het kijken. jammer genoeg vragen alle champagnebussen die we hebben gecontacteerd heel veel geld voor maar zo'n kleine receptie.

Dus als jullie andere leuke ideeën hebben, dan horen wij het ook graag ;)

Wendy
14-5-2011
 Meld misbruik24-8-2010 12:16:05

Ik ben laatst naar een trouw geweest en daar werd ons na de mis een glaasje ricard aangeboden. Het bruidskoppel drinkt dat heel graag.

Daar was gewoon een partytentje (voor de eventuele regen) opgezet met enkele tafels en een frigobox. En enkele vrienden van het koppel baatte dat uit. Zeer goedkoop en lekker :-)

Bovendien hadden ze persoonlijke stickers op de bekertjes geplakt. Dat was een leuke touch.

Tom

Meld misbruik24-9-2010 22:45:45

Wij waren laatst op een huwelijk waar na de mis een oldtimer-camionette stond waar ze koffie, choco en gebak uitdeelden www.koffiequeen.be ze maakten ook hartjes en schreven de namen van de trouwers in het koffieschuim! Echt een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...