Terug naar overzicht
Hallo, zover ik weet kan je daar een jurk wel vanaf 1500€ vinden! Welk designer wil je??? Ik weet niet of er extra kosten bij komen voor het aanpassen van de jurk? Ik hoef de coupesue niet te betalen, het zit alles in de prijs!!!
Hoi Ik heb daar mijn kleed gekocht. Het is er eentje van Maggie Sottero en kosste me net geen € 2000 (met alles erbij gerekend hé). Ik dacht dat ze al kleedjes hadden vanaf € 699. Ik kan je ze alleen maar aanraden hoor! Goede en vriendelijke service en ze helpen je écht om een kleed te vinden dat perfect bij jou en binnen je budget past! Veel succes!!
hallo Ik ben voor mijn jurk naar aalst geweest couture ann voor mijn eerste huwlijk 21jaar geleden en nu voor mijn 2de huwlijk weer Ga eens kijken en wie weet vind je je keuze dichter bij huis Succes
Dat is héél lief, maar mijn mama gaat mee en zij woont in Essen. Afstand Essen en Rotterdam is maar een uurtje, Aalst is nog verder denk ik...
Ik was ook van plan om een kijkje te gaan nemen in the honeymoonshop in Rotterdam. Ik had al twee jaar een kleed in mijn hoofd en daar hebben ze het. Het is de enige winkel in de buurt die de lijn van Sophia Tolli verkoopt. Ik heb al contact met hen opgenomen en heb de prijs gekregen. Het kleed is ook in pasvorm in de winkel. Het eerste contact was zeer goed. Ze zijn tot hiertoe al zeer vriendelijk en behulpzaam geweest. Binnenkort ga ik een kijkje nemen....