Terug naar overzicht
Wij zijn er eens ooit naar een verjaardagsfeest geweest. ik vond het in elk geval heel dik inorde! er was enkel een dessert + kaasbuffet, maar dat was heel lekker. Ook de receptie en hapjes vond ik goed. We hebben zelf nog even aan deze zaal zitten denken voor onze trouw, maar de afstand van Zonhoven naar St-truiden was net iets te ver.
Wij doen ons feest daar. Elke keer als wij daar zijn geweest was het in orde. Groetjes Martine
't Veilinghuis ken ik niet, maar het Speelhof is wel een prachtige zaal... ;-)
Hey Marijke, Vrienden van ons hebben daar hun trouwfeest gegeven. Het feest was echt wel ok. Alleen de dj vond ik iets minder. Wij hebben ons trouwfeest gegeven in het Rubenshof in Alken. We hadden een 100 tal genodigden en we vonden 't Veilinghuis te groot voor dat aantal. Het Rubenshof is héééééééél goed meegevallen. Wij hebben ook beroep gedaan op Andy en Karen voor de dag in goede banen te leiden, en ze hebben geholpen met de voorbereidingen. Absoluut een aanrader. Als je wil, stuur ik je hun contactgegevens wel even door. Groetjes Caro
@ Caroline Weet jij nog welke dj het was? Wij geven ons feest daar.Alvast bedankt Martine
En het eten is dat meegevallen? Heeft er iemand al een buffet meegemaakt?
en martine hoe was jullie bruiloft in het speelhof ????