Terug naar overzicht
HeyIk heb dit gedaan via Amazon. Daar verkopen ze alle cd's (alles wat je je maar kan indenken), en kan je ze ook beluisteren (klein stukje, maar genoeg om te weten of het een leuk liedje is), nadien ben ik dan de cd's van de liedjes die ik wou gaan halen in de bib.GroetjesVicky09.09.06
Man man man, keuze van muziek vind ik echt het moeilijkste van de hele organisatie van onze trouw. Iemand nog wat leuke hints?NogmaalsGRTZAnn
Dag AnnWij vonden dat ook supermoeilijk. We hebben er echt nog lang aan gezeten. Zelfs mijn schatteke heeft toen meegeholpen.Dit is het geworden:Intrede: May it be van LOTRRandy Newman 'you've got a friend in me' (uit Toy Story)The Supremes: 'Ain't no mountain High enough'Aretha Franklin 'I say a little prayer for you'Mijn schoonbroer brengt dan op piano 'Scottish Wedding' uit BraveheartUittrede: Bob Sinclair met Love GenerationHopelijk heb je er iets aan.GroetjesVicky09.09.06
begin: clouseau eeuwigheidmarvin gay: stand by methe kelly family: i will be your brideeen deel instrumentaalalladin: een nieuw beginen bij het buiten gaan: you'll never walk alonezo dat is onze muziek die gespeeld wordt in de kerk.Hopelijk wordt je hier wat rijker van.Groetjes Ellen
Dit wordt onze muziek:Bruidsmars - MendelssohnAltijd heb ik je lief - ClouseauHeaven - DoYou'll be in my heart - Phil Collins (ondertekening van het register)Kiss from a rose - SealInstrumentale versie Everything I do - Bryan Adams (communie)From this moment on - Shania Twain (bij het buitengaan)
Dag Ann,Ik verzorg al jaren life muziek tijdens huwelijksvieringen. Kom gerust eens -vrijblijvend- langs om een 100-tal liederen te horen.Groetjes !(zie : http://users.pandora.be/koksijde-westhoek/els )