Terug naar overzicht
Wij gebruiken ook een instrumentaal liedje voor mijn toekomstige en de suite. Dit liedje gaat dan over in het instrumentale liedje die voor mij wordt gespeeld. Je kan kiezen welk liedje die je daarvoor gebruikt. Er zijn vele mensen die een klassiek stukje laten horen, maar je kan ook een ander liedje nemen en daar gewoon de instrumentale versie van laten afspelen ipv de versie met zang. Mijn man komt binnen op de instrumentale versie van 'Only time' van Enya. Als je eens rondgoogled vind je keuzes genoeg hoor ;).
Nog vergeten: dit hoeft ook helemaal niet instrumentaal te zijn. Als jullie liever iets hebben met zang is dit zeker ook mooi :).
Wij gebruiken de themesong van Patch Adams voor de suite en de themesong van Forrest Gump voor mijn vader en ik...Mooie muzikale muziek, vind ik! Une belle histoire is ook een schitterend lied!!!!!!!!
Wij hadden één liedje voor de hele suite. Dan moeten de mensen ook niet zo lang wachten eer het liedje uit is en de bruid al lang vooraan staat. ;-)
Wij nemen voor de suite Pachelbel - Canon in D major
Wij nemen ook één liedje voor heel de suite. In de kerk zeiden ze ook dat dit meer dan genoeg is. En dan moeten de mensen inderdaad niet zo lang wachten, hè.