Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel gezocht in de omgeving van lichtaart!

24-8-2010 19:38:17
Hela,

Wij trouwen volgend jaar en zijn op zoek naar een kapel in de buurt in plaats van in de grote kerk van lichtaart te trouwen. Wij trouwen op een vrijdag en zoveel volk verwacht ik niet dus vind ik het veel gezelliger om onze dienst in een kapel te laten doorgaan. We zouden wel graag in de buurt van lichtaart zitten.
Mij is ook al voorgesteld in Herentals ergens aan of in het ziekenhuis, weet iemand hier een contactpersoon van ofzo?

Dankjewel om mee te helpen alvast!

xx

Stephanie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 969

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-8-2010 20:02:53

In Heerle (Lichtaart) de kapel. Daar wordt ook regelmatig getrouwd. Ik weet wel niet waardat je daarvoor moet zijn.

groetjes, Carolina

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik24-8-2010 21:18:33

Ej Carolina,

Daar had ik ook al van gehoord, wist alleen niet zeker of ze daar ook mogen trouwen, doopsels heb ik al wel veel gehoord.
Aan die nr kan ik via via wel geraken dan.
Ken jij per toeval ook de kapel aan het ziekenhuis van Herentals? Ze raden het mij aan maar ken ze zelf niet en weet niet waar te beginnen zoeken eigenlijk...

Bedankt voor je hulp! Als je nog tips hebt voor andere zaken, geef ze gerust!

xx

Liesbeth
27-8-2011
 Meld misbruik29-8-2010 12:08:42

In Ten Aard (Geel) is er ook een gezellige kapel! Zeker de moeite om eens te gaan kijken.

Groetjes, Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info