Terug naar overzicht
Dag Katrien, Dat is de gemiddelde prijs denk ik. Het is ook afhankelijk van bisdom. Bisdom Brugge is duurder. Daar is het 250€. Hangt dus af van kerk en woonplaats/bisdom. Groetjes, S
Hey, Wij trouwen in de kerk van Sint-Jozef (deelgemeente Brugge) Wij betalen 246 euro xxx
Hier in Bavegem is het ook 240euro... groeten astridenbart110910.bruiloftsite.nl
wij trouwen in een kleine kapel en betalen 210€
Zoals Sarah zegt, hangt af van bisdom tot bisdom... Bisdom waartoe Puurs behoort, is het 200 EURO, denk het goedkoopste tarief na alles wat ik al gezien heb de voorbije voorbereidingsmaanden.
wij gaan 260 moeten betalen geloof ik.
@Katrien 1/10/2010 : zo grappig. Wij trouwen op dezelfde dag en we zijn ook van sint-jozef. Wij trouwen in de Magdalena Kerk/
Wij trouwen in Deurne en betalen € 200
Wij betalen €210. Er wordt wel niets voorzien qua bloemen of rode loper... ;-(
wij betalen 2OO euro.
Hey Jessy, in welke kerk van Deurne ben je getrouwd? Wij wonen in Deurne, maar zijn verplicht om te trouwen in de parochie en die ligt juist in Borsbeek... groetjes
Amai, wij zijn aan het twijfelen geweest om al dan niet voor de kerk te trouwen. Maar mijn ventje zag het niet zo zitten om midden in het dorp zo in de "belangstelling" te staan. En zo gelovig zijn we zelf ook niet maar wij hebben bij vrienden nagevraagd wat zij betaald hadden aan de kerk en de kerk bij ons vraagt 600 euro! Das nogal een verschil in vergelijking met jullie!
Ter info:250 euro - Groot Begijnhof te Leuven
Wij betaalden (in 2009) €200. We hebben ook de rode loper, beamer en groot scherm mogen gebruiken.
@ sarah 1-10-10, Das wel per toeval he ;-) Mss komen we elkaar dan wel tegen :-) Trouw je ook voor de wet in Brugge??? xxxx
230