Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 jaar verloofd

24-8-2010 21:26:28
Hey mede-bruidjes,

vandaag 1 jaar verloofd en zaterdag getrouwd. Na een jaar voorbereiding is het bijna zover. Ik kijk er echt naar uit!!!
Zijn er nog bruidjes die zaterdag in Leuven trouwen?

groetjes

sofie

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 946

Lies
11-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 12:17:37

Dag Sofie,

Wij trouwen op 11 september 2010 in Leuven - Groot Begijnhof.
Waar trouw jij in Leuven?

Ik wens je alvast veel succes, plezier en geluk toe!!!

Het zal ongetwijfeld een prachtige dag worden ....

Groetjes,
Lies

Ln
28-8-2010
 Meld misbruik25-8-2010 12:17:53

Wij trouwen in Mechelen maar feesten in Leuven

groetjes

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik25-8-2010 12:31:50

@ Lies: Wij trouwen enkel voor de wet (stadhuis leuven) Het weer ziet er toch goed uit.

@ LN: waar hou je je feest juist?

Hebben jullie ook een binnenlocatie voorzien voor de foto's te nemen bij slecht weer? Ik heb is gehoord bij het M-museum, maar dat kost 50 euro en de fotograag mag geen flits gebruiken.
Had ook geïnformeerd voor de stadsschouwburg in Leuven maar dat ging in deze periode ook niet omdat de conciërge in verlof is. Ons feest is in Rillaar dus we zoeken iets in Leuven of tussen Leuven en Aarschot.

groetjes

sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...