Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog in Oktober?

24-8-2010 21:59:45
Zijn er nog veel hier aanwezig die ook in oktober trouwen? Hoe staat het met de voorbereidingen enz?

Groetjes Evie

Evie
16-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 559

sarah
15-10-2010
 Meld misbruik24-8-2010 23:00:43

Hoi,

Wij trouwen de 15de, 1 dagje voor jullie. Wij zitten qua voorbereidingen zo goed als af. Enkel nog de details.....
- decoratie, tafelschikking, bruidsboeketje, make-up en haar (make-up en haar is door collegatje dus dat komt wel in orde)

Nu moet onze pastoor de mis nog goedkeuren (is onze buurman) en moeten we de 11ste oktober een generale repetitie doen in de kerk maw kijken hoe we de stoelen gaan zetten, als de muziek werkt.

De uitnodigingen zijn sinds vorige week de deur uit en nu is het afwachten wie gaat komen en wie niet.

Veel succes

Groetjes saar

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik24-8-2010 23:17:11

Hé wij trouwen op 1 oktober.
Soms heb ik het gevoel dat we goed zitten, maar dan denk ik dat er veel kleine prullen op kortere tijd moeten gebeuren. We moeten nog eens langsgaan voor tafelschikking/zaal versiering. Vroeger kon niet. Maar ik zit er ook niet mee in. Uitnodigingen zijn al verstuurd.

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 5:25:19

Hey,
Ik trouw op 1oktober.
Alles staat al vast,misboekjes zijn klaar en goedgekeurd ;-)
Enkel nog de decoratie voor de tafels in de zaal en nog een altaarstuk.
We hebben wel al ballonen staan voor aan de deur van de kerk en dan ballonen aan de stoelen maar wel telkens 1 tussen.
Nu wacht ik werklijst voor september nog af om een afspraak te maken voor proefmake up.

En 25 september laat ik dan nog gelnagels zetten en dan is het bijna zover :-):-)

Aja 20 september mag ik mijn kleed nog is gaan passen,ik mag het dan meenemen of nog een weekje laten hangen.
Maar ik ga het toch al meenemen ;-), het gaat bij een collega dan thuis hangen en dag ervoor brengt ze het aan huis :-):-)

Wat kijk ik toch uit naar die dag he,een dag om nooit te vergeten en dat nog met de mensen rondom jou die je diep nauw aan het hart liggen :-)
xxxxx

angela
2-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 7:29:45

wij op 2 oktober. moet enkel nog eens langs gaan bij pastoor om de mis te overlopen . bloemen voor de kerk en bruidsboeket daar moeten we nog voor gaan. de rest is alles in orde

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 9:14:54

Hier ook een oktoberbruidje. Behalve de tafelschikking en de tafeldecoratie is alles geregeld.
Enkel nog de kleren en ringen afhalen. En de laatste details aan de suite doorgeven.
Het mag nu beginnen komen, ik ben er klaar voor :)

Sanne
23-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 9:29:38

Als ik dit hier zo zie moeten wij nog veeeeeel doen! Wij trouwen op 23 oktober, en de zaal, de gemeente en dj zijn geregeld. Ik heb net mijn uitnodigingen ontvangen en die gaan vandaag de deur uit. 31 augustus gaan wij pas kijken voor ringen dus hoop dat die op tijd klaar zijn. Mijn jurk is op de rug te klein maar daar gaan ze veter tussen zetten (vind ik zelf zeer mooi) Maar op 1 oktober gaan ze pas mijn maten opmeten, en ik vind het best eng dat ze dan nog moeten beginnen aan de retouches. Maar ik zal vertrouwen moeten hebben zeker! Verder moet ik nog versiering, naamkaartjes, bedankjes, proefkapsel/make-up, vervoer regelen!
Succes iedereen!

magali
9-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 10:15:26

9 oktober is bij ons de grote dag!
Bij ons zijn alle grote dingen geregeld.
Op 2 september komt de ceremoniemeester nog eens langs om de hele dag te overlopen.
Op 3 september gaan we naar de kerk voor muziek enzo te testen.
Het enige waar we wel nog voor moeten zorgen zijn de bloemen (zowel mijn boeket als kerkversiering), de tafelschikking (maar dat kan pas nadat we antwoord hebben van alle gasten), afspraak maken met de zaal en dj.

Tanja
2-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 10:57:15

Wij trouwen op 2 oktober.

De uitnodigingen zijn nu al een week of 2 weg, en we hebben al enkele antwoorden.
De mis is in orde, enkel zijn we nu bezig met de liedjes te kiezen.
De auto's moeten we nog regelen, maar ik vond dit allemaal zo duur, en nu moeten we vanavond bij de schoonouders langs gaan want zij hadden al iets uitgedokterd wat er goed uit ziet.
De bloemen moeten we volgende week gaan regelen.
men proefkapsel is al eens getest maar 5 september mag ik nog eens en dan gaat ze het nog beter doen en ook de schmink.
Zaterdag juwelen kopen.

1 september ga ik voor de 2de pas (2 weken geleden zag het er al goed uit).
De versiering moeten we nog doen, maar dan moeten we eerst nog een langs de zaal gaan.
en nog eens afspreken met de ceremoniemeester.
En dan de cadeautjes voor ouders en getuigen, bruidskinderen nog.

het lijkt nog veel, maar het valt al bij al wel mee.

Alleen hopen we op goed weer. Kaarsjes branden!

Veel succes alvast aan allen, ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe!!

Lena
30-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 21:07:12

Hey!

Wij trouwen op 3O oktober! Ik moet ook eens dringend een lijstje maken met wat we nog allemaal moeten doen en wanneer we dit best doen. Moeten nog voor schoenen voor m'n vriend, dansles, bruidsboeket, menu, kleed passen, juwelen, afspreken met de DJ, make-up en haar, tafelschikking, uitnodigingen afwerken en versturen en waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat.
Volgend weekend hebben we onze verlovingsreportage met de fotograaf en daar ben ik wel benieuwd naar... Aan de hand van die foto's kunnen we dan verder afspreken voor de foto's de dag zelf.

Jaja, nog heel wat te doen. Ondertussen moet er ook nog geschilderd en verhuisd worden... het worden nog drukke tijden!

Amber
10-10-2010
 Meld misbruik28-8-2010 21:30:14

Hey !

Wij trouwen ook in oktober, welbepaald 10-10-2010 :-)
Enkel nog tafelschikking in orde maken (eigenlijk geen idee hoe je dit doet :s maar enfin), bruidsboeket moet ook nog besteld worden. That's it !
Trouwkleed mag ik 4september gaan halen, eindelijk heb ik het dan thuis !!! Woehoe !!!

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...