TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-9-2010
|
25-8-2010 8:37:33
Hoi Sanne,
ik weet enkel dat ze voor mijn kleed in de bruidswinkel voorstelden een klein haakje aan het kleed vast te zetten, zodat voor het dansfeest de sleep zou verdwijnen.
Ik weet nog niet hoe dat er zal uitzien, want op uw trouwdatum heb ik mijn laatste pas.
Veel succes!
Groetjes,
An
|
|
Sarah
16-7-2011
|
25-8-2010 8:55:30
Hey Sanne,
Bij mijn kleed zou het ook heel moeilijk worden om het naar boven te doen om te dansen, maar in de winkel zeiden ze me dat ik het wel opzij kon vastzetten maar dan met veel moeite. Veel moeite heb ik er wel voor over om mijn droomkleed te hebben én te kunnen dansen ;)
Het komt erop neer dat de sleep samen genomen wordt en dan even gedraaid wordt om dan op enkelhoogte met enkele veiligheidsspelden vast te maken. (een haakje of lus was bij mij ook niet mogelijk)
Groetjes en geniet van je dag!
Sarah
|
|
Irina
14-8-2010
|
25-8-2010 10:09:35
Hey, ik had lintjes aan mijn sleep en een lusje ter hoogte van mijn onderrug. Mijn sleep moest naar binnen geplooid worden en de lintjes moest ik laten vastknopen aan het lusje. Mijn sleep was gewoon onder mijn kleed 'verdwenen'. Een vriendin van mij heeft haar sleep met een speld gewoon vastgemaakt. Zij had ook niks voor haar sleep en een mooie broche met steentjes maakte het eens zo mooi. Mogelijkheden genoeg om een sleep weg te werken hoor ;-)
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
25-8-2010 10:40:47
Ik heb ook een sleep van 1 meter en er zijn lintjes en haakjes voorzien om het net voor het dansen naar boven te plooien en vast te maken aan die lintjes. En dan heb ik een gewoon kleed dat evenlang vooraan als achteraan is.
|
|
Stephanie
10-7-2010
|
25-8-2010 12:42:57
Hoi Sanne
Ik had ook een redelijke sleep. In de bruidswinkel hadden ze drie knoppen voorzien en in mijn sleep drie fijne koordjes die ik zo kon vaststeken. De knoppen waren mooi weggewerkt en de koordjes ook, er was niets van te zien. Dus ik denk wel dat voor jou kleed zeker een oplossing is.
Nog veel succes.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-8-2010 13:30:40
Bij mij waren het lussen en lintjes die je aan elkaar moest knopen.
Als het een zware sleep is, zou ik niet werken met veiligheidsspelden of een broche of zo! Grote kans dat de stof doorscheurt!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
26-8-2010 19:05:19
Hallo,
Ik had een enorme sleep en voor de openingsdans moest deze helemaal omhoog. Dat is (na wat sukkelen) wel gelukt. De hele sleep is bij mij onderin gespeld met veiligheidsspelden. Ik heb al dikwijls gehoord dat dit toch de beste manier is. Knoopjes, lusjes, lintjes scheuren nog al eens.
Groetjes
Annelies
|
|
sanne
3-9-2010
|
27-8-2010 20:01:20
Hallo iedereen bedankt voor jullie reacties!! Ons mama heeft nu een paar lintjes onderaan gemaakt en evenveel knopen aan de binnenkant gezet, zodat ik hem naar binnen kan doen. Kben content :-) Zal beter gaan voor te dansen!
nog eens merci! xxx
|
|
Ellen
7-8-2010
|
28-8-2010 13:46:13
Hey Sanne, Mijn kleed had ook een sleep. Er was een extra lusje voorzien om mijn sleep omhoog te doen tijdens het dansen (ik had een lange rij knoopjes op mijn rug, dus dat moest er niet meer extra bijgezet worden). Ze hadden wel gezegd om voor de zekerheid ook de sleep met een veiligheidsspeld vast te maken. Maar ik vond als die sleep omhoog was dat mijn kleed zoveel extra woog dat ik gewoon de hele avond mijn sleep gewoon op de grond heb laten hangen :-) En dansen ging ook super goed!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|