Terug naar overzicht
Feestarchitect ben ik al een paar keer tegen gekomen en ik moet zeggen dat ik toch steeds onder de indruk ben van hun gerechten.
Dag Sara, De Feestarchitect hebben wij genomen in het Park van Beervelde. op en top!!! Iedereen spreekt er nu nog van. Lekkere gerechten, eerlijke mensen, alles vlot, goeie opvolging. Coer d'artichaut hebben wij een 6-tal jaar geleden met m'n vorig werk een nieuwjaarsreceptie gedaan en ze waren de dessertjes (vergeten??!!-) was wel voor 200 man of meer, spijtig! Met veel moeite korting gehad op de afrekening.
Ik heb minder goede ervaringen met de Feestarchitect, maar dat is ondertussen vier jaar geleden en het was meer een communicatieprobleem...
Coeur d'artichaut was nogal prijzig vond ik. Een vriend van mij heeft daar nog bij gewerkt. In Godshuis ben ik ooit naar een trouwgeweest. Ik vond het niet zo heeeel bezonders dat het mij bijgebleven is. Ik heb toen ook gebraakt, maar dat is waarschijnlijk van allergie van champignons. Zegt niets over de keuken.
coeur d'artichaut vind ik zelf ook nogal prijzig. wij hebben hen op t werk eens gehad als traiteur, en dat was mooi af, maar ook niet speciaal. voor een receptie op t werk geeft dat natuurlijk niet zo, maar voor iets persoonlijks als een trouwfeest... de anderen ken ik niet echt, maar als je graag eens iets origineels hebt: op de gentse feesten kwam ik langs de dubbeldekbus van pic nic del mundo (die stond naast de dansvloer op t baudelopark) en die hadden allemaal wereldkeuken. vond ik wel zeer lekker, en volgens hun flyer doen ze ook trouwfeesten. maar je kiest natuurlijk zelf he