Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Normaal?

25-8-2010 11:01:58
Hallo allemaal!

Wij zijn ondertussen ongeveer 3 weken getrouwd.
Het was een prachtige dag, maar hij ging zooo snel voorbij dat het lijkt alsof ik er zelf niet bij was!
Een heel raar gevoel en ik vraag me af of dit normaal is :-) en wat je eraan doet! De tijd terugdraaien en alles opnieuw doen gaat helaas niet... :-(

Groetjes

An
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1259

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik25-8-2010 12:14:19

Hey an,

Ik weet wat je wil zeggen. Het is zo vlug voorbij en lijkt nu al wel zo lang geleden...
Gelukkig zijn de foto's er hé

groetjes,
ils

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-8-2010 13:18:36

Je beleeft je dag inderdaad zoals in een droom, maar nu om te zeggen dat ik er zelf niet bij was... neen, dat niet! Ik heb van elk moment genoten! Nu hadden wij onze dag wel goed gespreid en alles op het gemak gedaan. Zo konden we ten volle genieten. Onze receptie was om die reden ook op zondag.

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik25-8-2010 14:30:32

Beste An,

Hij is inderdaad vlug voorbij en inderdaad heb je gelukkig de foto's.

Nu om te zeggen dat ik precies er niet bij was, heb ik zeker niet. Bij ons was ook alles goed verspreid op de dag en hebben een supper dag gehad.

Misschien 1 dag waar ik nu spijt van heb is dat we twee recepties hadden, met als resultaat dat je niet veel met de mensen van de eerste receptie kon praten omdat niet iedereen om 17 uur toekomt en je voortdurend volk moet begroeten. Tegen dat de laatste binnenkomen moet je alweer klaar staan voor mensen dat gaan vertrekken.

Groetjes

Hannelore
4-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 15:00:32

Dag, als ik je verhaal hoor, komt de psychologe in me naar boven .
Dit doet me denken aan het proces 'distantiëren'. Dit gebeurt er wanneer mensen een emotioneel te overweldigende gebeurtenis, negatief of positief, meemaken. Op de een of andere manier wilt je 'geest' zich hier tegen beschermen, waardoor je het gevoel krijgt alles vanaf een afstand mee te maken en gedempte emoties te hebben. Dit is wel iets dat vaker voorkomt bij trouwen en zo hoor, en dus wel een 'normaal' fenomeen maar kan wel vervelend zijn. Ik sla de bal misschien ook mis hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...