Terug naar overzicht
Hey an, Ik weet wat je wil zeggen. Het is zo vlug voorbij en lijkt nu al wel zo lang geleden... Gelukkig zijn de foto's er hé groetjes, ils
Je beleeft je dag inderdaad zoals in een droom, maar nu om te zeggen dat ik er zelf niet bij was... neen, dat niet! Ik heb van elk moment genoten! Nu hadden wij onze dag wel goed gespreid en alles op het gemak gedaan. Zo konden we ten volle genieten. Onze receptie was om die reden ook op zondag.
Beste An, Hij is inderdaad vlug voorbij en inderdaad heb je gelukkig de foto's. Nu om te zeggen dat ik precies er niet bij was, heb ik zeker niet. Bij ons was ook alles goed verspreid op de dag en hebben een supper dag gehad. Misschien 1 dag waar ik nu spijt van heb is dat we twee recepties hadden, met als resultaat dat je niet veel met de mensen van de eerste receptie kon praten omdat niet iedereen om 17 uur toekomt en je voortdurend volk moet begroeten. Tegen dat de laatste binnenkomen moet je alweer klaar staan voor mensen dat gaan vertrekken. Groetjes
Dag, als ik je verhaal hoor, komt de psychologe in me naar boven . Dit doet me denken aan het proces 'distantiëren'. Dit gebeurt er wanneer mensen een emotioneel te overweldigende gebeurtenis, negatief of positief, meemaken. Op de een of andere manier wilt je 'geest' zich hier tegen beschermen, waardoor je het gevoel krijgt alles vanaf een afstand mee te maken en gedempte emoties te hebben. Dit is wel iets dat vaker voorkomt bij trouwen en zo hoor, en dus wel een 'normaal' fenomeen maar kan wel vervelend zijn. Ik sla de bal misschien ook mis hoor!