Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor de bruid

25-8-2010 14:53:19
Hallo,
Wij trouwen binnenkort op 18 september 2010.
Ik zou graag op de dag van onze trouw mijn verloofde verrassen met een leuk geschenk.
Uiteraard krijgt ze al een bruidsboeket, maar ben daar naast nog op zoek naar een leuk, passend en origineel cadeautje.
Jullie ideeën mogen altijd gemaild worden naar koen.vyvey@telenet.be
Bedankt alvast voor jullie tips!
Groeten
Koen

Koen
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1196

bruidje

Meld misbruik25-8-2010 15:58:51

Hey Koen,

misschien heb jij dan ideetjes voor mij... ik ben op zoek naar cadeau voor de bruidegom (mijn verloofde dus)... Het is namelijk zo dat we, ook al was het helemaal niet onze bedoeling of ons plan, trouwen op de verjaardag van mijn verloofde. Ik was sowieso van plan een cadeautje te geven. Maar ja nu zou ik lijk ietsje speciaals willen geven of doen. Ik weet dat hij ergens de vrees of het gevoel heeft dat zijn verjaardag gaat "wegvallen" omwille van de trouw. Ik ga hem ook zeker en vast niet het gevoel geven dat ik iets ga doen voor zijn verjaardag dan is hij des te verraster op de dag zelf. Moest je ideetjes hebben, je mag altijd mailen naar vrijgezellenfeest.willem@hotmail.be .

Dank je wel

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik26-8-2010 9:09:09

Al aan juwelen gedacht?

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik26-8-2010 12:53:13

Ik kreeg van mijn ventje samen met mijn bruidsboeket een mooie parelketting om te dragen op onze trouwdag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...