Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget is een ramp :)

25-8-2010 15:04:02
Hallo, ik ben pas sinds enkele weken verloofd,
maar ben al vanalles aan het opzoeken. Mijn vriend en ik hadden gezegd dat we ons budget op
6000 euro zouden zetten. We gaan het klein houden enkel een receptie voor 70 personen en avondfeest voor 30
personen. We zijn een beetje van het principe dat we enkel de mensen erbij willen waarmee we regelmatig contact
hebben en ons echt nauw aan het hart liggen. Dus tot zover zat het budget goed :)
We krijgen gratis een zaaltje, en we zouden gewoon een buffet nemen...
maar nu.. laat ik mee meeslepen door de romantiek, het is ook iets waar ik al van droom
sinds ik een klein meisje was :)
Een mooi kleed, mooie helium ballonnen om de kerk mee te versieren, de zaal met ballonnen...
ik zie het allemaal al voor mij :) nu enkel zie ik het budget ook omhoog gaan....
Ik ga het zeker allemaal niet laten, ik wil dat het een fantastische dag wordt.... en mijn vriend uiteindelijk ook
Ik ga toch proberen om zoveel mogelijk opzoekwerk te doen en het budget een beetje te behouden...
We zullen wel zien
Het belangrijste is dat ik ervan geniet!!! Zalig toch :)

Nathalie
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1095

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 15:11:21

Als je me je e-mailadres geeft, dan stuur ik graag ons budgetlijstje door. Wij kopen net iets odner de 6000uit!

x Kitty

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik25-8-2010 15:25:59

nathaliedeneef@hotmail.com

merciii!!!!

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik25-8-2010 15:34:30

voor de jurk kan je ook eens gaan kijken op de volgende website bellamoda.be. Helemààl niet duur en prachtige jurken. Zal ook daar mijn bruidsjurk halen.

grtjs

Nancy

katty
8-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 15:54:53

na mijn trouw ga ik bepaalde zaken verkopen, dat gebeurt vaak hier op deze site, mss even je licht opsteken ?

succes Katty

Babs
13-8-2011
 Meld misbruik25-8-2010 15:55:25

Hoi Nancy,

Daar zitten inderdaad mooie jurken bij.
Wat ik me afvraag, kun je op geen enkele manier eerst eens gaan passen voor je besteld?
Ik denk dat een stuk van het plezier van trouwen net de trouwjurk gaan uitkiezen en passen is.

Groetjes

Babs

noortje
3-6-2011
 Meld misbruik25-8-2010 15:56:32

hoi kitty,

wil je uw budgetlijstje ook naar mij sturen?
noortjecools@hotmail.com

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik25-8-2010 16:49:08

Niet om negatief te doen, maar ik heb al véél slechte commentaar gehoord over Bellamoda... Mensen die besteld hadden en hun jurk niet aankregen, of de stof was vuil etc. Allé, mss hier op de website eens horen naar ervaringen.

kelly
2-10-2010
 Meld misbruik25-8-2010 17:23:29

hoi hoi
ik ben bij bella moda gaan passen en het is inderdaad goedkoop maar de stof is niet je dat zoals mene vriend zou zeggen carnavalsstofdus heb ik niks genomen daar ik ben bij issamoda in hasselt geweest en heb in de solden mijn droomkleed gevonden voor 125 euro en de verstelwerken koste 40 euro dat was ruim binnen het budjet had ook nog een duurder kleed gezien maar daar had ik geen waaw effect bij dus zo zie je maar dat je in een echte bruidswinkel ook koopjes kan doen
groetjes kelly

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-8-2010 20:11:34

Een receptie voor 70p. en een avondfeest voor 30p. ... Dat moet toch wel lukken met dat budget, denk ik! Gewoon goed uitkijken, niet meteen beslissen en weloverdachte keuzes maken! Bepaal op voorhand je budget dat je aan je kleed wil besteden en vermeld dat budget ook als je gaat passen! Normaal gezien tonen ze je dan geen kleedjes die duurder zijn, dus dat bespaart je dan ook een ontgoocheling!
Succes!

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik25-8-2010 21:39:40

bedankt voor de reacties al !! wel ja het moet inderdaad wel lukken.
Het enige dat ik niet kan inschatten is de drank kost...
Het is zo dat wij het organiseren in een cafeetje op de grote markt in Dendermonde,
ik ken de eigenares goed, wij laten iemand komen voor de hapjes tijdens de receptie en een traiteur voor 's avonds. Ik heb er enkel geen flauw idee van hoeveel de drank mij zou kosten, ze zou iets meer aanrekenen dan haar brouwer. Dusja 70 man cava/ fruitsap en 's avonds het gebruikelijke, geen sterke drank, ik moet er wel bijzeggen het is een jonge garde die goed kan drinken :) Iemand een idee van drankkost?

groetjes

Hase
1-1-2016
 Meld misbruik25-8-2010 23:26:22

Wij zaten met 150 man receptie + net geen 200 avondfeest aan 770 euro voor cava, witte wijn en rode wijn (gekocht in winkel) + ergens een 330 euro voor alle andere dranken (via brouwer), inclusief passoa, martini, duvel, hoegaarden, leffe, looza ace, gini, cola ... Lig dus maar niet te hard wakker van die prijzen, zelfs met een procentje erbij valt dat eigenlijk enorm mee.

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik26-8-2010 8:24:44

Hey Nathalie,

Ikzelf ben van Baasrode.

Je kan op vele dingen besparen. Waarom kijk je niet eens op www.clairedefemme.be ofwel die naam intypen op google en kom je er ook. Daar hebben ze trouwjurken met een max prijs van 600 à 700 Euro.

Heb je meer info nodig tineke.delplace@telenet.be

Groetjes en veel succes nog.

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik26-8-2010 8:54:57

Hey,

Voor budgetlijste: ik kan geen bijalgen verzenden via de site. Stuur anders een mailtje naar tony.landuyt@telenet.be en dan beantwoord ik mét lijstje!

Voor drankprijs: onze zaal gaf ons de schatting mee :)

x Kitty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...