Terug naar overzicht
Hey bruidjes en bruidegommen,
ook al het is nog een hele tijd vooraleer ik trouw, ik ben toch al aan het nadenken voor cadeau bruidegom... Het is namelijk zo dat we, ook al was het helemaal niet onze bedoeling of ons plan, trouwen op de verjaardag van mijn verloofde. Ik was sowieso van plan een cadeautje te geven. Maar ja nu zou ik lijk ietsje speciaals willen geven of doen. Ik weet dat hij ergens de vrees of het gevoel heeft dat zijn verjaardag gaat "wegvallen" omwille van de trouw. Ik ga hem ook zeker en vast niet het gevoel geven dat ik iets ga doen voor zijn verjaardag dan is hij des te verraster op de dag zelf. Maar moesten jullie dus ideetjes hebben, je mag altijd mailen naar vrijgezellenfeest.willem@hotmail.be .
Dank je wel
en allemaal nog veel succes
Misschien een horloge met op de achterkant jullie trouwdatum gegraveerd?
Hoe oud is je verloofde als ik vragen mag ? Neem nu , hij is 25 jaar. Je kunt misschien 25 cadeautjes voorzien. Je zegt dat je nog tijd genoeg hebt , wel ik zou daar dan zeker mijn werk insteken. Bijvoorbeeld : - Bon voor een massage - Bon voor een etentje bij kaarslicht - Je bakt hem een taart - Je geeft hem een boek : 101 redenen waarom ik van je hou - Je maakt hem een CD met al jullie lievelings liedjes - je geeft een mooie film op DVD en steekt er een post - it bij : Om met mij te kijken. - cinema ticketjes , bij kinepolis kan je die kaarten kopen waar 2 tickets inzitten - ontbijt op bed en ga zo maar door... Ik zou dan ook niet al die Cadeautjes ineens geven , maar verspreid. Indien jullie samenslapen kan je hem s'morgens ontbijt op bed geven ... indien je bij je moeder gaat slapen, kan je een ontbijt mand laten bezorgen. Doorheen heel de dag geef je een cadeautje, je bewaard de speciale " duurdere " dingen voor s' avonds en kan dit dan evt. in je speech verwerken of zo. Dit kan dus ook voor de bruid gelden !! ( naar aanleiding van de vraag over cadeau voor bruid ) Ikzelf ga dit ook doen , maar dan niet in functie van zijn leeftijd. maar gewoon doorheen de dag , hier en daar een klein cadeautje geven.
En dan nu een grappige opmerking : indien jullie denken aan kindjes : proberen zwanger te worden en het nieuws pas op jullie trouwdag zeggen :Dgegarandeerd dat hij dit het mooiste geschenk van allemaal zal vinden ! ( kon je maar kiezen wanneer je al dan niet zwanger wordt é :p )
Dag, ik heb mijn ventje een bon gegeven om mee te gaan met een luchballon!!!!!!!!!! En? Hij was er heel gelukkig mee. Groetjes