Terug naar overzicht
Op hyves.nl staan er voorbeelden van dergelijke boeken van andere bruidjes. Eén van de onderwerpen: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/4246293/o1Vk/101_redenen_waarom_ik_van_je_hou/ Er gaan nog onderwerpen hier over. Gewoon even zoeken.
Ik ben aan zoiets bezig.. Mijn lijstje is al volledig. Er komen er wel elke dag bij, waardoor ik uiteindelijk kan kiezen :) Het boekje zelf schiet nog niet zo op, aangezien ik er enkel aan kan werken wanneer ik alleen ben... Onlangs heeft mijn verloofde ook al mijn foto's van mijn pc gedaan omdat hij 'sneller' zou werken.. Nu moet ik dus een excuus verzinnen om hem deze er terug te laten opzetten.. het is wat in bochten wringen dus :) Ik werk met de site van het kruidvat. Je zou het ook met Hema kunnen doen, maar dan is het duurder... veel succes ermee!
Ik ben aan zoiets bezig.. Mijn lijstje is al volledig. Er komen er wel elke dag bij, waardoor ik uiteindelijk kan kiezen :) Het boekje zelf schiet nog niet zo op, aangezien ik er enkel aan kan werken wanneer ik alleen ben... Onlangs heeft mijn verloofde ook al mijn foto's van mijn pc gedaan omdat hij 'sneller' zou werken.. Nu moet ik dus een excuus verzinnen om hem deze er terug te laten opzetten.. het is wat in bochten wringen dus :)
Ik werk met de site van het kruidvat. Je zou het ook met Hema kunnen doen, maar dan is het duurder...
veel succes ermee!