Terug naar overzicht
hey, kijk maar eens op www.anuna.be daar staan mooie jurkjes op het ligt in hasselt groetjes
Hallo, Je kan mss eens een kijkje gaan nemen bij Pierre Yves outlet in Deinze. Groetjes
Dag Anneleen, Ik ben naar La Sposa outlet in Roeselare geweest. Het gaat niet over de winkel, maar mijn ervaring is dat je daar veel keuze hebt, maar je moet er nog zoveel aan veranderen om het op je maat te krijgen. Als je iets goedkopers wil, ga gewoon naar een naaister en stoffenwinkel die ook trouw en suitestoffen verkopen. Die hebben meestel de modellen uit de boekjes en ook de patronen. Dan is het tenminste helemaal op je maat!! Groetjes, S
Hey Anneleen, Ik ben vandaag een kijkje gaan nemen bij Koonings in Nederland en ben zeer tevreden daar buiten gegaan met het kleed van mijn dromen, ze hebben er momenteel heel veel kleedjes aan halve prijs van 2010, echt de moeite waard om gaan te kijken. Veel succes
Hebben ze ook grotere (pas)maten bij Koonings ?Die kortingen lijken me inderdaad ook interessant !Groetjes